equip de 1ª divisio
5 participantes
Pàgina 1 de 1
equip de 1ª divisio
Hola a tots.
Us comunico que el equip de 1ª el Castelló per el 2010 queda sense equip.
segons sembla marxan a p&p perelada.
per lo tant queda la 1ª divisio per fer equip.
jaume jimenez.
Us comunico que el equip de 1ª el Castelló per el 2010 queda sense equip.
segons sembla marxan a p&p perelada.
per lo tant queda la 1ª divisio per fer equip.
jaume jimenez.
teti- Viu aqui
- Nombre de missatges : 103
Re: equip de 1ª divisio
s'ens ha ofert jugar a 1ª perque l'equip de 1ª s'en va de Castelló ( a bona hora es comunica !! ), penso que hem d'anar fent el nostre camí, que es jugar a segona, ara bé com que som un equip únic, si la voluntat de tots es jugar a 1ª no hi posaré cap entrebanc. Jo ja he donat la meva opinió, m'agradaria saber la vostra i que hi participèssiu tots.
Una abraçada !!
El capi
Una abraçada !!
El capi
Enric- Viu aqui
- Nombre de missatges : 172
¿Se han ido todos en bloque, o queda alguno del equipo de 1ª?
¿Los que han ido a Perelada jugaran en 4ª?
Joder como esta el mundo...Creo que para Castello P&P es una putada, pero la vida sigue.
Si Empuriabrava sube a 1ª ¿conserva el nombre o seriamos "castello"?
¿Si subimos quien juega en nuestro lugar?
¿podemos decidir si jugamos en 1ª despues de conocer el calendario, o hay que decidir antes?
Mi postura es que si tenemos que decidir antes de saber el calendario: seguir en 2ª.
Si podemos hacerlo despues de saber el calendario, pues analizarlo, ver los desplazamientos y decidir. Supongo que en 1ª "sufririamos" más, pero a nadie le amarga un dulce...
¿Los que han ido a Perelada jugaran en 4ª?
Joder como esta el mundo...Creo que para Castello P&P es una putada, pero la vida sigue.
Si Empuriabrava sube a 1ª ¿conserva el nombre o seriamos "castello"?
¿Si subimos quien juega en nuestro lugar?
¿podemos decidir si jugamos en 1ª despues de conocer el calendario, o hay que decidir antes?
Mi postura es que si tenemos que decidir antes de saber el calendario: seguir en 2ª.
Si podemos hacerlo despues de saber el calendario, pues analizarlo, ver los desplazamientos y decidir. Supongo que en 1ª "sufririamos" más, pero a nadie le amarga un dulce...
valentin- Viu aqui
- Nombre de missatges : 286
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?
hola .
el equip de 1ª deuria de ser de jugadors de castelló,pero si no pot ser perque ningu vulgui jugar a 1ª..
una de dos,vaixa.. o que algun altre equip u vulgui.
nouse tot eixo es recent i cal pensar be el tema.
parlare amb la federacio per consultar si no volem jugar a 1ª que pasaria...si pot ser que entri el ultim que va vaixar...?
de totes formes em parlat amb el capi i el que pensa esta en el altre post.
una abraçada a tots
el equip de 1ª deuria de ser de jugadors de castelló,pero si no pot ser perque ningu vulgui jugar a 1ª..
una de dos,vaixa.. o que algun altre equip u vulgui.
nouse tot eixo es recent i cal pensar be el tema.
parlare amb la federacio per consultar si no volem jugar a 1ª que pasaria...si pot ser que entri el ultim que va vaixar...?
de totes formes em parlat amb el capi i el que pensa esta en el altre post.
una abraçada a tots
teti- Viu aqui
- Nombre de missatges : 103
Tema complicat no ?
Sincerament a mi m'agradaria poder tornar a jugar a 1a però clar crec que la filosofia del nostre equip no és la de 1a oi ? es tracta de jugar a prop i passar-ho b.
Estic segur que si el nostre equip juguéssim a 1a no disfrutariem gaire, el nivell és massa alt i si a sobre ens toqués un calendari punyetero doncs ens passaria el mateix que l'any que vam baixar de 2ona.
També vui fer la reflexió i és una impressió personal que al nostre equip li falta una mica de trempera !!!! crec que entre tots hi hem de posar una mica de la nostra part.
Una abraçada companys i que es decideixi el millor per tots.
El cap em diu una cosa, el cor una altra.
Bona nit
Sincerament a mi m'agradaria poder tornar a jugar a 1a però clar crec que la filosofia del nostre equip no és la de 1a oi ? es tracta de jugar a prop i passar-ho b.
Estic segur que si el nostre equip juguéssim a 1a no disfrutariem gaire, el nivell és massa alt i si a sobre ens toqués un calendari punyetero doncs ens passaria el mateix que l'any que vam baixar de 2ona.
També vui fer la reflexió i és una impressió personal que al nostre equip li falta una mica de trempera !!!! crec que entre tots hi hem de posar una mica de la nostra part.
Una abraçada companys i que es decideixi el millor per tots.
El cap em diu una cosa, el cor una altra.
Bona nit
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
Estoy con Ricard, el corazón me dice una cosa y la cabeza otra.
Otro tema es, y va para Jaume como director, no como miembro del equipo, si es bueno para el club renunciar a una plaza en 1ª división, ya que creo que eso pone al club en un escalón superior en cuanto a calidad que no tendria de no tener ese equipo en 1ª. Creo que el club deberia mantener ese equipo de 1ª...¿con que jugadores? ...
Podria ser con otro equipo (cualquiera de los de 2ª) y ese equipo que sube y queda vacio "nutrirlo" con jugadores nuevos. Es una opinión...
en cuanto a nosotros la experiencia nos dice que mejor desplazamientos cortos, pero analizando la situación del año en 2ª lo cierto es que tan malos, o tan buenos, resultados hicimos lejos como cerca de casa. Yo creo que simplemente tuvimos un año malo, pero no se hasta que punto por culpa de las distancias.
Como decia, la cabeza me dice en 2ª, pero el corazon me dice que a 1ª, con dos coj... ¿que nos puede pasar? ¿que bajemos a 2ª? y que...eso ya lo haremos, jugar en 2ª, este año si no cambiamos.
Va más opiniones: Marius, Ramón, Xevi,...cuñaoooo, Quique....resto del equipo, ¿donde estais?, va decir la vuestra.
Otro tema es, y va para Jaume como director, no como miembro del equipo, si es bueno para el club renunciar a una plaza en 1ª división, ya que creo que eso pone al club en un escalón superior en cuanto a calidad que no tendria de no tener ese equipo en 1ª. Creo que el club deberia mantener ese equipo de 1ª...¿con que jugadores? ...
Podria ser con otro equipo (cualquiera de los de 2ª) y ese equipo que sube y queda vacio "nutrirlo" con jugadores nuevos. Es una opinión...
en cuanto a nosotros la experiencia nos dice que mejor desplazamientos cortos, pero analizando la situación del año en 2ª lo cierto es que tan malos, o tan buenos, resultados hicimos lejos como cerca de casa. Yo creo que simplemente tuvimos un año malo, pero no se hasta que punto por culpa de las distancias.
Como decia, la cabeza me dice en 2ª, pero el corazon me dice que a 1ª, con dos coj... ¿que nos puede pasar? ¿que bajemos a 2ª? y que...eso ya lo haremos, jugar en 2ª, este año si no cambiamos.
Va más opiniones: Marius, Ramón, Xevi,...cuñaoooo, Quique....resto del equipo, ¿donde estais?, va decir la vuestra.
valentin- Viu aqui
pues si que esta muermo el forum
ehhhhh!!!!!! ¿hay alguien?
valentin- Viu aqui
Hola companys,
Feia tant de temps que no entrava en el FORUM que ja no recordava que hi era.
En quant al tema........... be a mi tambè el cap hem diu una cosa i el cor un altre.....el cap hem diu que deixi de jugar d'una puta vegada, i el cor hem diu que no, que encara te ganes de patir.
Penso que la filosofia de l'equip (quant és va montar) no era pas la d'estar a primera sino la de disfrutar i anar pas a pas fins on ens portes el nostre nivell i les nostres ganes.
Així que crec que la meva opinió està clara.
Feia tant de temps que no entrava en el FORUM que ja no recordava que hi era.
En quant al tema........... be a mi tambè el cap hem diu una cosa i el cor un altre.....el cap hem diu que deixi de jugar d'una puta vegada, i el cor hem diu que no, que encara te ganes de patir.
Penso que la filosofia de l'equip (quant és va montar) no era pas la d'estar a primera sino la de disfrutar i anar pas a pas fins on ens portes el nostre nivell i les nostres ganes.
Així que crec que la meva opinió està clara.
Ramon Pallares Clausell- No calla
- Nombre de missatges : 66
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum