CASTELLO - pitch & putt
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Gualta: ostia!!!!! que bien!!!!

5 participantes

Ir abajo

Gualta: ostia!!!!! que bien!!!! Empty Gualta: ostia!!!!! que bien!!!!

Missatge  valentin Dg 7 Feb 2010 - 23:10

Felicitar desde aqui a todo el equipo Very Happy Very Happy señor equipo que tenemos, digno de jugar en 1ª, y tanto que si,... Twisted Evil 1ª prueba y empatados a golpes con el 8º cheers cheers y encima con los golpes justos para no tener que madrugar de cara a Vallromanes, es que sois unos Cracks hasta calculando eso Basketball Basketball .
Nada que estoy muy contento. Felicidades.
lol! lol!
valentin
valentin
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 286
Fecha de inscripción : 10/12/2007
Edad : 59
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?

Tornar a dalt Ir abajo

Gualta: ostia!!!!! que bien!!!! Empty Re: Gualta: ostia!!!!! que bien!!!!

Missatge  RICARDDC Dl 8 Feb 2010 - 0:24

Gracias al Marius jugaremos en segunda hora, se nota que tiene experiencia y piensa en todo ........ Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad ...................

No m'havia fixat que aquest any en el reglament diu que els desempats es faran tinguen en compte la tarja descartada !!!!!!!!!!, això vol dir per tant que ja no ens podem relaxar quan els altres tres companys ho estan fent millor.

Que dir de la jornada, ni els més obtimistes ................., cal però tocar de peus a terra i seguir amb la mentalitat en que vam començar, anar fent, passet a passet i sobretot disfrutar d'aquest esport...........

També us haig de ser sincer, a la tarda no m'aguantava els pets, feia temps que no jugava amb tanta pressió i també feia temps que no gaudia tant, tot va ser tant sencill jugant al costat del Tià, quina partida el cabronàs .........

Estic molt content, tot i que el cabronàs de l'arbit em va fotre la tarda enlaire, a qui se li acud enviar un àrbit de germans sàbat a pitar el Bescanó - Sabat ???????????????????? quedaven 5 min i guanyavem 2 a 1 , ells son els liders, empat al min 90 i als 5 min del temps de descompte 2 a 3 ........FILL DE PUTAAAAAAAAAA !!!!!!!!
RICARDDC
RICARDDC
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 21/12/2007
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Gualta: ostia!!!!! que bien!!!! Empty Re: Gualta: ostia!!!!! que bien!!!!

Missatge  Ramon Pallares Clausell Dl 8 Feb 2010 - 11:26

Que dir que no hageu exposat ja el Valentin i en Ricard.
Jo no vaig jugar i quan vaig arribar a casa semblava que hagues fet 6 partides de Camp gran.
Felicitar a tots els integrants del equip que en tot moment van estar concentrats i sobretot amb una gran tensió com correspon a grans campions.
cheers
Ramon Pallares Clausell
Ramon Pallares Clausell
No calla
No calla

Nombre de missatges : 66
Fecha de inscripción : 13/12/2007
Edad : 65

Tornar a dalt Ir abajo

Gualta: ostia!!!!! que bien!!!! Empty Re: Gualta: ostia!!!!! que bien!!!!

Missatge  Marius Dl 8 Feb 2010 - 21:41

Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh, no us passeu amb mi. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Juguem a les 13.30 i anem decens perque el Sr. Ricard va fallar aquell putt de 21 centimetres, affraid affraid affraid affraid affraid i no per el meu resultat .
Marius
Marius
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 131
Fecha de inscripción : 06/12/2007
Edad : 62

https://golfcastello.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Gualta: ostia!!!!! que bien!!!! Empty Re: Gualta: ostia!!!!! que bien!!!!

Missatge  RICARDDC Dt 9 Feb 2010 - 0:25

???????????????? put de 21 cm ??????????????? que jo recordi no vaig fallar cap put d'aquesta mida !!!!!!!!!!!!!!!!!

Marius, Marius, Marius, no et treguis mèrits, que tots sabem que ho vas fer per l'equip i que no ens tinguéssim que llevar d'hora, poder fer un bon esmorzar, la vostra cerveseta .............................

Va a veure quin dia organitzem l'entreno a Vallromanes

Siau !
RICARDDC
RICARDDC
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 21/12/2007
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Gualta: ostia!!!!! que bien!!!! Empty Re: Gualta: ostia!!!!! que bien!!!!

Missatge  Enric Ds 13 Feb 2010 - 20:37

Era en Marius no vol ser Handicap 0... affraid pensa que la gent dirà: Marius, has tornat el rebut de la federació? Laughing Laughing
Diu que amb 0,2 queda més clar... Shocked Shocked Laughing Laughing
Enric
Enric
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 172
Fecha de inscripción : 09/12/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Gualta: ostia!!!!! que bien!!!! Empty Re: Gualta: ostia!!!!! que bien!!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum