CASTELLO - pitch & putt
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La dificultat d'una elecció

2 participantes

Ir abajo

La dificultat d'una elecció Empty La dificultat d'una elecció

Missatge  Enric Dg 3 Feb 2008 - 23:34

Amics tinc un equip de cracks. Cada vegada que be un partit, tinc que deixar gent que està jugant be fora de l'equip, però nomès en juguen 8, i realment s'em fa dificil decidir qui no juga. El que es segur que tots jugarem, i pels que no heu estat convocats, tranquils que queda competició, i el que es mes important, el nivell es molt igualat, deixant a part alguna garantia en els individuals, per tant paciència i ànims als convocats que estic segur que donarem mes alegries aquest any...
Estic segur que la mitología d'Empuriagrotxa va començar l'any passat, sino, temps al temps cheers cheers

Anims i a disfrutar que comença l'espectacle!!! bounce bounce
Enric
Enric
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 172
Fecha de inscripción : 09/12/2007

Tornar a dalt Ir abajo

La dificultat d'una elecció Empty pantalons

Missatge  RICARDDC Dt 5 Feb 2008 - 17:24

Ei capi, 1er de tot gràcies per la convocatòria Basketball , je je , 2on tenim pantalons oficials o n'arreplego alguns que tingui.

Si no hi ha pantalons oficials, tindré feina pq els únics que tinc porten l'escut de Mas Pagès al cul i l'hauré de descosir.

Apa a entrenar molt

Siau !
RICARDDC
RICARDDC
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 21/12/2007
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

La dificultat d'una elecció Empty Re: La dificultat d'una elecció

Missatge  Enric Dj 7 Feb 2008 - 23:38

Ricard, els oficials els estan cosint, Laughing Laughing
No en serio, no han arrivat, que tothom porti el que pugui, millor negre o blau marí. bounce bounce Ja estic nerviòs, jajajaja cheers Campiooooooooooooooons oe oe oeeeeeee cheers
Enric
Enric
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 172
Fecha de inscripción : 09/12/2007

Tornar a dalt Ir abajo

La dificultat d'una elecció Empty Re: La dificultat d'una elecció

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum