CASTELLO - pitch & putt
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

fiestorra!!!!!!

3 participantes

Ir abajo

fiestorra!!!!!! Empty fiestorra!!!!!!

Missatge  valentin Dc 16 Jul 2008 - 23:43

Very Happy Hola companys!!!!
A fin de dar ideas para la fiesta, en la zona de Empuriabrava podemos, además de jugar a P&P en serio o a modalidades "extrañas y divertidas", jugar a Bowling, hacer Karting, nadar en la playa haciendo algun tipo de juego, ...tirar al capitan en paracaidas (paga el club, que esto es carillo y hay crisis:twisted: Twisted Evil ahhh y si alguien piensa en tirarme a mi , no podeis tirarme porque peso más de 100kg, alguna ventaja tenia que tener.... tongue )
son ideas
ahhhhh, y comer, claro...
valentin
valentin
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 286
Fecha de inscripción : 10/12/2007
Edad : 59
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?

Tornar a dalt Ir abajo

fiestorra!!!!!! Empty FESTA !!!

Missatge  RICARDDC Dj 17 Jul 2008 - 10:43

Creo que alguna cosa tendremos que hacer, buenas ideas Valen ........

Podriem anar a la Platja com els del video que va passar en Marius JA JA JA JA

Encara estic en depressió en el P&P ahir amb un company a Franciac vam fer +5 en parelles, LA MARE QUE EM VA PARIR !!!!!!!!!!!!!, em pensava que cardaria els pals a l'aigua, 4 CORBATES d'aquelles per anar ven mudat i els companys de partida em diuen " perdona que riguem, ................. " el meu company foten ciris a dreta i esquerra .............

Necessito unes vacances

Cap de setmana de tranquilitat, no jugaré pas el nocturn però potser ens veurem pq vui intentar d'anar a sopar a l'Hotel Port Salins que encara el tinc pendent.

Siau !
RICARDDC
RICARDDC
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 21/12/2007
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

fiestorra!!!!!! Empty Re: fiestorra!!!!!!

Missatge  Enric Dj 17 Jul 2008 - 22:28

Bien Valen, piensa que tengo buenas relaciones con mucha gente affraid affraid , como sabes vendo agua y el bar de los paracas no es diferente, por lo tanto, con algun eurillo de mas Twisted Evil Twisted Evil solo tendria que insunuar...el de los 100 kilos... affraid affraid , con lo que haz el favor de no meterte con el capi Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven tongue

Ricard, et dire lo mateix que li vaig dir a en Marius... per resoldre problemes de swing res millor que no veure-hi Laughing Laughing Mad , per tant agafa llapis i apunta-t'hi que quans mes serem mes Laughing Laughing Laughing

Els altres membres a vure si us hi apunteu !!! cheers cheers


Salut !!!
Enric
Enric
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 172
Fecha de inscripción : 09/12/2007

Tornar a dalt Ir abajo

fiestorra!!!!!! Empty Re: fiestorra!!!!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum