CASTELLO - pitch & putt
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Garrotxa for ever !!!!

5 participantes

Ir abajo

Garrotxa for ever !!!! Empty Garrotxa for ever !!!!

Missatge  Marius Dg 23 Des 2007 - 10:35

Hola amics.
Remenant per internet , he trobat a la pagina d´en Ricard Camó un video d´un torneig a Garrotxa . Era l´any 2001.

M´han vingut a la memoria tants de records ...... Sad Sad . Doncs , si, he plorat.

Jo ja venia una mica ensenyat del pitch & putt Capmany, ara jugo a Castelló, peró Garrotxa sempre será el MEU camp.( Teti no t´enfadis, peró segur que m´entens).
Quan era petit el meu pare em va dir un día que la gent de la comarca garrotxina era desconfiada amb els desconeguts, que costaba entrar-hi, peró que si ho aconseguies , tindries amics per tota la vida. Very Happy Very Happy Very Happy
A Garrotxa hi vaig trobar gent del Plà de l´Estany, del Empordà, del Gironès, del Barcelonès ,peró la majoria de la Garrotxa. I sí.....he fet amics de per vida, segur.
Els records dels dies pasats al camp s´acumulan al meu cap. Els arbres del 18 , que em varen amargar algunes tarjetes, el llac del 16 , Evil or Very Mad el hole in one del 4, l´Enric al riu Very Happy Very Happy el torneig de putter tirant desde la porta del bar, les tardes de diumenge jugant 6 contra 6, les birres , etc...........
Peró el millor record de tots es la gent que hi vaig coneixer. Smile Smile


Si el voleu veure i sentir nostalgia , doncs ja saveu.

He deixat l´enllaç del video al Blog de l´equip.

Siau.
Marius
Marius
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 131
Fecha de inscripción : 06/12/2007
Edad : 62

https://golfcastello.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Garrotxa for ever !!!! Empty Re: Garrotxa for ever !!!!

Missatge  valentin Dg 23 Des 2007 - 13:04

Sad Sad
coño Marius, nos vas a hacer llorar a todos con esos recuerdos.
Si ahora estoy enganchado al P&P de esta manera tan bestia y adictiva (que tanto me gusta Twisted Evil Twisted Evil ) es porque un dia fui a parar al P&P Garrotxa y la gente que me encontre alli, en 2002, me hizo ver que el juego no solo era un reto personal contra el campo, si no que era mucho más: nuevos amigos, nuevos retos, jugar en equipo, apostarnos cervezas a cosas que parecian de "niños" pero que nos hacian pasar ratos muy divertidos,... mi primer gran torneo (navidad 2003-04) que consegui bajar de 10 a 5 el handicap ganando mi primer trofeo scrach (3º), mi primer "hole in one" en el green del 3 tirando desde el tee del 2 jugando a carambolas con el puñetero pino que estaba delante geek geek, mi record negativo de 11 golpes en el 15 que no he conseguido batir en ningún campo...
Siempre me quedo la espina de no haber conseguido convencer a Turi para seguir, pero hay que tirar para adelante y nuestro equipo de interclubs es en cierta medida un homenaje a aquel campo. En fin Sad Sad Sad
valentin
valentin
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 286
Fecha de inscripción : 10/12/2007
Edad : 59
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?

Tornar a dalt Ir abajo

Garrotxa for ever !!!! Empty Re: Garrotxa for ever !!!!

Missatge  Enric Dg 23 Des 2007 - 18:43

Jo també em vaig " desvirgar " al golf Garrotxa, allà us vaig coneixer a tots, i com en Marius, també ho recordaré sempre Sad
Enric
Enric
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 172
Fecha de inscripción : 09/12/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Garrotxa for ever !!!! Empty Re: Garrotxa for ever !!!!

Missatge  Ramon Pallares Clausell Dt 25 Des 2007 - 20:50

Ara mateix tinc un nus a la gola i les cames hem fan figa com quant varem comenÇar l'Agnès i jo al meu estimat golf garrotxa. sempre estarà amb el meu record, així com els grans amics que varem fer durant aquells anys. De tot cor, Twisted Evil
Ramon Pallares Clausell
Ramon Pallares Clausell
No calla
No calla

Nombre de missatges : 66
Fecha de inscripción : 13/12/2007
Edad : 65

Tornar a dalt Ir abajo

Garrotxa for ever !!!! Empty Re: Garrotxa for ever !!!!

Missatge  teti Dt 25 Des 2007 - 22:47

Nois,estic d'acord amb tot.penso que part del nostre cor porta una mica del golf garrotxa
sabem el que es per nosaltres..no surten les paraules ..mes el sentiment.
ting una sorpressa per tots..mes videos de golf garrotxa.
aviat els publicare amb la ajuda den marius i el enric.
una abraçada a tots.
el meus amics.de sempre i per sempre I love you
teti
teti
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 07/12/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Garrotxa for ever !!!! Empty Re: Garrotxa for ever !!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum