CASTELLO - pitch & putt
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Match Play

3 participantes

Ir abajo

Match Play Empty Match Play

Missatge  valentin Dl 15 Set 2008 - 23:19

Desde aqui desear suerte a Ricard el proximo fin de semana.
a por ellos oeh, a por ellos oehh..... Very Happy Very Happy Very Happy cheers cheers
valentin
valentin
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 286
Fecha de inscripción : 10/12/2007
Edad : 59
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?

Tornar a dalt Ir abajo

Match Play Empty Re: Match Play

Missatge  RICARDDC Dt 16 Set 2008 - 1:06

JA JA JA vaya crack estas hecho Valen !!!

Doncs ja veus, partida molt i molt estranya, en els 5 primers forats ja anava 3 sobre i després vaig aconseguir calmar els nervis i fer 3 birdies en quatre forats, vaig fallar un parell d'ocasions molt i molt clares per posar-me sota par però va arribar un altre boguey , ........ , altra birdie i final tranquil dels últims 3 forats on no va parillar el par en cap moment.

Per mi, feina feta , ....... , el meu objectiu era entrar entre els 64 primers, ara a disfrutar la partida contra un gran jugador.

Em sap greu que no us hagiu pogut classificar, però no patiu portaré els colors de l'empuriabrava !!!!


lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Bona nit !!!!!
RICARDDC
RICARDDC
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 21/12/2007
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Match Play Empty Re: Match Play

Missatge  Enric Dj 18 Set 2008 - 0:01

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Ricard, jo tampoc vaig patir, ni va perillar la meva classificació pels 64 primers... Laughing Laughing Laughing Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Felicitats crack per disputar la fase final, nosaltres, tots els altres terrestres, apart de destijar que disfrutis, volem que els facis patir... va que tu pots Twisted Evil Twisted Evil , jugarem la fase final del campionat Cuines The Singular Kitchen a Castelló... Laughing Laughing Laughing
Fote'ls-hi canya !!! bom cheers

Una abraçada !!!
Enric
Enric
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 172
Fecha de inscripción : 09/12/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Match Play Empty Re: Match Play

Missatge  RICARDDC Dv 19 Set 2008 - 1:36

OK intentaré fer-los patir , ............. , si ens veiem diumenge al mati mala senyal JE JE JE JE JE

La veritat és que en tinc moltes ganes i em motiva molt ja jugar a la primera jornada amb un dels grans, ni mes ni menys que el 6e del rànquing actual, ............. , pressió en tinc molt poca, poc a perdre i molt a guanyar.

Merci per el vostre suport, sempre s'agraeix.

Una abraçada companys

Bona nit Sleep
RICARDDC
RICARDDC
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 21/12/2007
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Match Play Empty Re: Match Play

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum