10 GENER 2009
3 participantes
Pàgina 1 de 1
10 GENER 2009
Per dissabte 10.
A tots/totes jugadors/es de l´equip Empuriabrava.
A les 14.00 h. al camp.
14.30 h. a jugaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Sistema de joc: Alguns individual.......alguns de parella.
En acabar farèm una mica de berenar.
Es prega trucar en Jaume per confirmar.
A tots/totes jugadors/es de l´equip Empuriabrava.
A les 14.00 h. al camp.
14.30 h. a jugaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Sistema de joc: Alguns individual.......alguns de parella.
En acabar farèm una mica de berenar.
Es prega trucar en Jaume per confirmar.
Re: 10 GENER 2009
Doncs ja hem jugat.
I molt bé............
Hem guanyat el torneig d´equips del club.
Empuriabrava -3
Juvenil hcp. -2
Castelló +3
Empuries +4
Femeni hcp. Bé
Nou Castelló n/p
Resultats de l´equip
Kevin 51
Ricard 57
Màrius 60
Kike 62
Jaume 65
Salva- Tià 45 !!!!!!!!!!!!!!!!
Valen - Poldo 60
Total 213 cops.
I molt bé............
Hem guanyat el torneig d´equips del club.
Empuriabrava -3
Juvenil hcp. -2
Castelló +3
Empuries +4
Femeni hcp. Bé
Nou Castelló n/p
Resultats de l´equip
Kevin 51
Ricard 57
Màrius 60
Kike 62
Jaume 65
Salva- Tià 45 !!!!!!!!!!!!!!!!
Valen - Poldo 60
Total 213 cops.
y lo bien que lo hemos pasado:
green-fee gratis, pica-pica gratis, y en el caso de Poldo y yo 6 golpes más de los previstos gratis...ehhh y tranquilos que estabamos nosotros, con Salva y Tia fallando Hole in Ones,...(mira que son malos que no han hecho ninguno)
Tanto jugar EPPAs en los dos ultimos meses, que cuando llegaba a los hoyos de más de 100 m buscaba el Drive en la bolsa,...,que lejos estaba la bandera asi me ha ido y aún Poldo me ha sacado de algúnos apurillos.
En fin, habra que volver a jugar em "mides Catalanes" para ponernos a punto.
Xavi, Anna, Ramon, Agnes, Josep, os hemos hechado de menos, pero seguro que entre butifarra y butifarra hechabais vosotros también de menos estar en Castello. Ya nos veremos y hecharemos unas birras antes y despues de los partidos, total este año no creo que suframos...¿y el Capi? ¿capiiiiiiiiiiii?
Sr. Elias, tiene este año usted un equipazo, que fichajes (entre Salva, Tia y Kevin -12¡¡¡¡)
aupa Empuriabrava.
green-fee gratis, pica-pica gratis, y en el caso de Poldo y yo 6 golpes más de los previstos gratis...ehhh y tranquilos que estabamos nosotros, con Salva y Tia fallando Hole in Ones,...(mira que son malos que no han hecho ninguno)
Tanto jugar EPPAs en los dos ultimos meses, que cuando llegaba a los hoyos de más de 100 m buscaba el Drive en la bolsa,...,que lejos estaba la bandera asi me ha ido y aún Poldo me ha sacado de algúnos apurillos.
En fin, habra que volver a jugar em "mides Catalanes" para ponernos a punto.
Xavi, Anna, Ramon, Agnes, Josep, os hemos hechado de menos, pero seguro que entre butifarra y butifarra hechabais vosotros también de menos estar en Castello. Ya nos veremos y hecharemos unas birras antes y despues de los partidos, total este año no creo que suframos...¿y el Capi? ¿capiiiiiiiiiiii?
Sr. Elias, tiene este año usted un equipazo, que fichajes (entre Salva, Tia y Kevin -12¡¡¡¡)
aupa Empuriabrava.
valentin- Viu aqui
- Nombre de missatges : 286
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?
Eps ! crec que seria important una trobada de l'equip abans de la primera jornada.
Capi, sabem que vas liat per motius familiars, tot el meu suport i carinyo, molts ànims.
Ganes de començar, moltes ganes
Capi, sabem que vas liat per motius familiars, tot el meu suport i carinyo, molts ànims.
Ganes de començar, moltes ganes
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum