Així doncs........
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Així doncs........
Be, potser hauriem d'anar concretant algunes coses per aquest diumenge a Lloret.....
Hora de joc 09:30, 10:00?
Assistents: algun tipus de llistat......Marius podem posar algun llistat, en aquest Foro per que la gent s'apunti?
Lloc de dinar: Recordo que fa molts anys varem dinar al Restaurant que hi ha al costat del camp,i.......no tinc cap mal record.....també es cert que la meva memòria no es res de l'altre mon .....Que us sembla?
Enric que hi ets.....diguen's quelcom COLLONS!!!
Hora de joc 09:30, 10:00?
Assistents: algun tipus de llistat......Marius podem posar algun llistat, en aquest Foro per que la gent s'apunti?
Lloc de dinar: Recordo que fa molts anys varem dinar al Restaurant que hi ha al costat del camp,i.......no tinc cap mal record.....també es cert que la meva memòria no es res de l'altre mon .....Que us sembla?
Enric que hi ets.....diguen's quelcom COLLONS!!!
Ramon Pallares Clausell- No calla
- Nombre de missatges : 66
Re: Així doncs........
Hola companys.
Ramón , no tinc ni idea de fer un llistat, però ens podem apuntar en aquest fil.
Ramon i Agnes - 1 jugar i 2 dinars
Xevi i Anna - 2 jugar i 2 dinars
Josep i Fina - 1 jugar i 2 dinars
Màrius Txus - 1 jugar i 2 dinars
Ricard i Bet i Eloi- 1 jugar i 2 dinars
Tià - 1 jugar i 1 dinar
Kevin i Martina - 1 jugar- ? dinars
Enric i Dolors - NORRRRRRRR
Si algú s´apunta que em truqui i el poso.
L´hora ?? doncs sobre les 10,00 h ,no ?.
El dinar ?? doncs jo que sé
.
Ramón , no tinc ni idea de fer un llistat, però ens podem apuntar en aquest fil.
Ramon i Agnes - 1 jugar i 2 dinars
Xevi i Anna - 2 jugar i 2 dinars
Josep i Fina - 1 jugar i 2 dinars
Màrius Txus - 1 jugar i 2 dinars
Ricard i Bet i Eloi- 1 jugar i 2 dinars
Tià - 1 jugar i 1 dinar
Kevin i Martina - 1 jugar- ? dinars
Enric i Dolors - NORRRRRRRR
Si algú s´apunta que em truqui i el poso.
L´hora ?? doncs sobre les 10,00 h ,no ?.
El dinar ?? doncs jo que sé
.
Editat per darrera vegada per Marius el Dv 20 Feb 2009 - 21:56, editat 3 cops en total
POSBUENO......POSVALE.
Per mi l'horari és correcte, hauriem de trucar al camp?
Aqui ho deixo....... amics.
Si es que si, ja ho farè jo.
Digeu-me alguna cosa
Per mi l'horari és correcte, hauriem de trucar al camp?
Aqui ho deixo....... amics.
Si es que si, ja ho farè jo.
Digeu-me alguna cosa
Jo vindré a jugar amb en Tià i després vindrà la Bet sola, pq deixem l'Eloi amb els avis.
Ara només em falta decidir si s'apunto al Port Salins o vaig a Mas Pagès que fa molt de temps que no fan un torneig i n'hi ha un de parelles ...........
Ho consultaré amb el coixi
Una abraçada companys
Ara només em falta decidir si s'apunto al Port Salins o vaig a Mas Pagès que fa molt de temps que no fan un torneig i n'hi ha un de parelles ...........
Ho consultaré amb el coixi
Una abraçada companys
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
Companys,
He trucat a Lloret aquest mati i ja tenim hora 10:00 i 10:10, si hi hagues més de dos partits ja he parlat amb la noia i podriem ajuntar una mica les sortides i fariem els tres partits junts
Ara cal decidir si ens trobem alli per jugar, o quedem abans per esmorzar...........Que CABRÒ, eh?
He trucat a Lloret aquest mati i ja tenim hora 10:00 i 10:10, si hi hagues més de dos partits ja he parlat amb la noia i podriem ajuntar una mica les sortides i fariem els tres partits junts
Ara cal decidir si ens trobem alli per jugar, o quedem abans per esmorzar...........Que CABRÒ, eh?
Hola Companys
Al final no ire a Papalus , ya que he decidido ir con mi amigo Poldo al torneo del sabado en Mas Pages. Voy con él porque ultimamente le tengo "un poco abandonado" y cuando me ha llamado para ello, la verdad, es que he pensado que tenia que cumplir con él. Siempre me queda ir a Papalus entre semana a entrenar, si Enric cuenta conmigo para la interclubs de Papalus.
La pena es no poder pasar un domingo igualmente divertido (el acuerdo con la mujer es que el sabado o el domingo, los dos no... ), pero se que lo vais a pasar bien aunque no este yo para amenizaros
disfrutar del dia y destrozar el campo (en sentido literal, asi igual nos cambian al campo reserva que seguro es más facil )
Al final no ire a Papalus , ya que he decidido ir con mi amigo Poldo al torneo del sabado en Mas Pages. Voy con él porque ultimamente le tengo "un poco abandonado" y cuando me ha llamado para ello, la verdad, es que he pensado que tenia que cumplir con él. Siempre me queda ir a Papalus entre semana a entrenar, si Enric cuenta conmigo para la interclubs de Papalus.
La pena es no poder pasar un domingo igualmente divertido (el acuerdo con la mujer es que el sabado o el domingo, los dos no... ), pero se que lo vais a pasar bien aunque no este yo para amenizaros
disfrutar del dia y destrozar el campo (en sentido literal, asi igual nos cambian al campo reserva que seguro es más facil )
valentin- Viu aqui
- Nombre de missatges : 286
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum