CASTELLO - pitch & putt
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MAS PAGÈS

2 participantes

MAS PAGÈS Empty MAS PAGÈS

Missatge  RICARDDC Dg 29 Mar 2009 - 14:13

Bé nois, no es pot dir que la jornada de Mas Pagès d'ahir fos gaire profitosa, però és un camp del que no et pots refiar i a la que pot te la endinya i de quina manera.

Molts ànims a en Tià, Kevi i Teti que van tenir el coratge de jugar individual i la mala sort que no els va sortir la partida que ells volien, estar clar que som un equip i un dia o altra tots la caguem i la cagarem.

D'en Salva no dic res, perquè està jugant com el cul i continua fent resultats bons, ...... aix doncs si que he dit, es tiu ets un crack jo de gran vui ser com tu.

Dels amics Valen i Xevi que dir, els vam treure pressió ràpid ja que savien el nostre resultat, tot s'ha de dir gràcies a un IMPRESSIONANT MARIUS !!!!, tiu et vas comportar com un autèntic CRACK .

Ja em tingut la jornada dolenta i a tots els equips els passa, estem segons i els de Sant Cebrià a tiro, a més tenim una altra motivació extra els de NOU CASTELLÓ ens apreten de valent

JE JE JE aquest any estic disfrutant com un NAN

Eps ! no em vui oblidar de la gran claca que vam tenir altre cop , això si que val la pena.

Eps ! Eva borra la sortida del forat 8 eeeeeeeeeehhhhhhhhhhh

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
RICARDDC
RICARDDC
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 179

Tornar a dalt Ir abajo

MAS PAGÈS Empty Re: MAS PAGÈS

Missatge  valentin Dl 30 Mar 2009 - 10:51

Hola Equipo.
La cita de Mas Pages la esperabamos con mucha ilusión, ya que es un campo que supone un buen reto y además lo conocemos bien. Habia muchas esperanzas en ganar, pero lo cierto es que algunos tuvimos un dia un poco espeso, entre los que me incluyo (no entre ni un putt que no fuera dado, para mi dado, aclaro, es a menos de 30 cm, al menos el sabado affraid affraid ).
pero asi y todo tuvimos de baluartes a la mejor pareja del torneo cheers cheers (que bien aguantasteis bajo la lluvia el buen comienzo) y al mejor de Catalunya individual que en un dia, según él, malo, se mantuvo arriba como un campeón. Una garantia de jugador (como dice Ricard, de mayor quiero ser como tu...).
Lo mejor es que nos mantenemos bien situados en la general, con el pique añadido de Nou Castello y con retos por delante para motivarnos (que no hace falta mucha motivación, porque anda que no nos lo pasamos bien y nos gusta...), como es ganar algunas de las tres pruebas que quedan y quedar 1º en la general
DESPERTACRACKS vamos a por ellos Very Happy
valentin
valentin
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 286
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt