La Champions League
3 participantes
Pàgina 1 de 1
La Champions League
Enhorabuena a todos los del Barça. Teneis un equipo que da gusto ver jugar.
Ayer el Manchester parecia un juguete en manos del Barça.
Eso en parte me consuela, ya que si el Madrid no pudo, el Manchester tampoco, que no pudiera el Athletic parece poner a mi equipo entre los "mortales", quedando el Barça por encima de todos. Vamos, que quizas no seamos tan malos.
Ahora os queda la Supercopa de Europa contra los radioactivos del Shartak Donek (o algo asi), la Copa Intercontinental en Tokio contra no se sabe quien, y la que teneis más jodida, la Supercopa Española contra el Athletic,...y es que la buena gente siempre se merece una segunda oportunidad...
Visca el Barça (de verdad, con admiración en lo que a este año respecta).
Ayer el Manchester parecia un juguete en manos del Barça.
Eso en parte me consuela, ya que si el Madrid no pudo, el Manchester tampoco, que no pudiera el Athletic parece poner a mi equipo entre los "mortales", quedando el Barça por encima de todos. Vamos, que quizas no seamos tan malos.
Ahora os queda la Supercopa de Europa contra los radioactivos del Shartak Donek (o algo asi), la Copa Intercontinental en Tokio contra no se sabe quien, y la que teneis más jodida, la Supercopa Española contra el Athletic,...y es que la buena gente siempre se merece una segunda oportunidad...
Visca el Barça (de verdad, con admiración en lo que a este año respecta).
valentin- Viu aqui
- Nombre de missatges : 286
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?
Re: La Champions League
Valen eres el mejor !!!
Los demas deben estar celebrandolo todavía !!!
Este año es orgàsmico...
Un abrazo y gracias compañero...gracias por enseñarnos como se hace una afición...
Los demas deben estar celebrandolo todavía !!!
Este año es orgàsmico...
Un abrazo y gracias compañero...gracias por enseñarnos como se hace una afición...
Enric- Viu aqui
- Nombre de missatges : 172
Re: La Champions League
Molts sentiments durant aquesta temporada que ha fet el Barça, ara toca disfrutar-ho .........., s'ha fet història ....
No hi ha paraules per reflectir tanta emoció junta, sembla impossible el que s'ha aconseguit, però ara és una realitat. Els somnis senyors es fan realitat !!!!!!!!!!!!, però sempre han d'anar acompanyats de molt de treball, disciplina, humiltat, professionalitat .........
Temporada perfecte, orgullós d'aquests equip ( jugadors, staf tècnic, col·laboradors, directiva ) i una cosa molt important projecte de futur .
Si ningú perd el seny em sembla que estem davant una etapa molt gloriosa del Barça, això només és el començament.
Necessito dormir, masses emocions i massa estudiar pel curs d'entrenadors.
NANIT
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum