---------------------------FI DE CURS-----------------------
4 participantes
Pàgina 1 de 1
---------------------------FI DE CURS-----------------------
Hola companys i companyes del equip.
Com que aquest any ens hem portat bé , el Capi ens organitza una excursió de fi de curs.
Si, si.......al Santuari de Nuria.
-
Excursió per a totes les edats i condicions fisiques i psiquiques.
El día 25 de Juliol de 2009 ( Sant Jaume).
Es tracte de pasar el día a Nuria. Jugadors/es ,parelles, amics. Pujarem amb el cremallera a Nuria , esmorzem , els que vulguin caminar pujarem al cim mès alt de la demarcació de Girona, el Puigmal (2906 mts), unes 4 hores pujar i baixar, els que no pujin tenen activitats per fer a Nuria.
Dinem plegats i per baixar a Queralbs es pot fer amb el tren o a peu, ja ho veurem.
- Hora 7.30 h del matí a l´estació de Queralbs.
- Per esmorzar portar entrepans de casa i per dinar podem anar al self service de Nuria.
Vinga ....a carregar piles .
.
. Cim del Puigmal
Com que aquest any ens hem portat bé , el Capi ens organitza una excursió de fi de curs.
Si, si.......al Santuari de Nuria.
-
Excursió per a totes les edats i condicions fisiques i psiquiques.
El día 25 de Juliol de 2009 ( Sant Jaume).
Es tracte de pasar el día a Nuria. Jugadors/es ,parelles, amics. Pujarem amb el cremallera a Nuria , esmorzem , els que vulguin caminar pujarem al cim mès alt de la demarcació de Girona, el Puigmal (2906 mts), unes 4 hores pujar i baixar, els que no pujin tenen activitats per fer a Nuria.
Dinem plegats i per baixar a Queralbs es pot fer amb el tren o a peu, ja ho veurem.
- Hora 7.30 h del matí a l´estació de Queralbs.
- Per esmorzar portar entrepans de casa i per dinar podem anar al self service de Nuria.
Vinga ....a carregar piles .
.
. Cim del Puigmal
Re: ---------------------------FI DE CURS-----------------------
Jo ja estic apuntaaaaaaaaaaaaaaaat
Vinga va que com mes serem, mes riurem !!!
He cursat una bild Card al meu cunyat, que gairebé segur que vindrà...
Vinga va que vull quorum !!!
Vinga va que com mes serem, mes riurem !!!
He cursat una bild Card al meu cunyat, que gairebé segur que vindrà...
Vinga va que vull quorum !!!
Enric- Viu aqui
- Nombre de missatges : 172
Ja podeu contar amb nosaltres, la intenció és venir a caminar, per tant sense l'Eloi.
Per cert si algú es vol apuntar aquest cap de setmana ( diumenge ) per fer aperitiu farem una excursioneta pujant a Santa Catarina i al castell de Torroella de Montgrí, aprox a les 8 del matí
Ja ho sabeu , A CAMINAR !!!!
Per cert si algú es vol apuntar aquest cap de setmana ( diumenge ) per fer aperitiu farem una excursioneta pujant a Santa Catarina i al castell de Torroella de Montgrí, aprox a les 8 del matí
Ja ho sabeu , A CAMINAR !!!!
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
Ja vindria Ricard........................peró es que dissabte es fá el nocturn a Castelló i potser no estariem en condicions
Aun no se si ire o iremos o que a Nuria.
Pero queria aprovechar para preguntar a Ricard que tal los examenes para entrenador...creo que pronto necesitaremos uno en el Athletic...(liga, copa y UEFA ...ay ay ayyyy... )
Pero queria aprovechar para preguntar a Ricard que tal los examenes para entrenador...creo que pronto necesitaremos uno en el Athletic...(liga, copa y UEFA ...ay ay ayyyy... )
valentin- Viu aqui
- Nombre de missatges : 286
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?
TOT APROVAT !!!! je je je ara només em falten les pràctiques.
La oferta és interessant Valen però saps que passa que em vui dedicar en sèrio al P&P tinc una clàusula molt gran amb l'Empuriabrava i ara que estem a 2a no ens podem relaxar JE JE JE JE
NANOS A POSAR-SE EN FORMA que em sembla que al PUIGMAL hauré de pujar a quatre grapes ..............
La oferta és interessant Valen però saps que passa que em vui dedicar en sèrio al P&P tinc una clàusula molt gran amb l'Empuriabrava i ara que estem a 2a no ens podem relaxar JE JE JE JE
NANOS A POSAR-SE EN FORMA que em sembla que al PUIGMAL hauré de pujar a quatre grapes ..............
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum