Porra
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Porra
falta un mes para debutar en la interclubs.
porque no hacemos una "porra" para ver quien acierta el resultado del equipo (nº total de golpes de los 3 mejores individuales y de la mejor pareja).
podriamos poner de premio un green fee en Castello a pagar por los "perdedores" al ganador o ganadores, o cualquier otro premio que se os ocurra.
Hay va mi apuesta: 224 golpes
porque no hacemos una "porra" para ver quien acierta el resultado del equipo (nº total de golpes de los 3 mejores individuales y de la mejor pareja).
podriamos poner de premio un green fee en Castello a pagar por los "perdedores" al ganador o ganadores, o cualquier otro premio que se os ocurra.
Hay va mi apuesta: 224 golpes
valentin- Viu aqui
- Nombre de missatges : 286
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?
a la mierda la porra
Coño, ahora van y cambian el sistema de puntuación, ya no se sumaran los golpes sino que cada puesto tendrá una puntuación predeterminada: 1º - 100 ptos, 2º - 90, ptos, 3 - 80 ptos, ...
asi que la porra de 224 golpes no vale, hay que acertar el puesto y eso es más complicado.
Así que dimito de la porra, ala ...
asi que la porra de 224 golpes no vale, hay que acertar el puesto y eso es más complicado.
Así que dimito de la porra, ala ...
valentin- Viu aqui
Re: Porra
Ole tus webbbbbbbbbbbbbbsssssssssssss
Jo faria una porra per els cops que farà el Capi
Va ....començo ........Si es torna boig i decideix jugar scratx .....................62
si juga parelles ................................................................................69, ai....49.
Jo faria una porra per els cops que farà el Capi
Va ....començo ........Si es torna boig i decideix jugar scratx .....................62
si juga parelles ................................................................................69, ai....49.
Marius home de poca fe....
i si no jugo
Be tant se val, millor facis prediccio del que pots fer tu... a veure si et coneixes prou be... com et quedes ara...
Si haig de fer cas dels ultim resultats... l'equip costarà molt de fer
i si no jugo
Be tant se val, millor facis prediccio del que pots fer tu... a veure si et coneixes prou be... com et quedes ara...
Si haig de fer cas dels ultim resultats... l'equip costarà molt de fer
Enric- Viu aqui
- Nombre de missatges : 172
QUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Però que dius ,tiu.
Si porto tot l´any amb un resultat mès alt de +5.
ah.........i no et deixis enlluernar per el resultat d`en Ricard, ja ha tornat als entrenaments de futbol, i ja saps .....tantes dones el porten boig.
Va.......me la jugo
Si scratx........................58
si parelles.......................53
Però que dius ,tiu.
Si porto tot l´any amb un resultat mès alt de +5.
ah.........i no et deixis enlluernar per el resultat d`en Ricard, ja ha tornat als entrenaments de futbol, i ja saps .....tantes dones el porten boig.
Va.......me la jugo
Si scratx........................58
si parelles.......................53
Falten numeros oi?
9 forats?
O es el reintegre de la loteria pel dissabte??
Enric- Viu aqui
porra
vale, yo también me atrevo con los resultados:
Valentin: si no juego: os apoyare en la distancia mientras como bien en algun sitio cercano a casa. Si juego individual (ni se te ocurra, ehh Capi)= 60; si juego parejas 52, puede que 51, si me pongo chulo hasta 49 ¿o no?.
y ahora para meter un poco de cizalla:
Marius: individual=56; parejas=51
Enric: individual=58; parejas=52
y recupero mis 224 golpes totales y hay va esa: terceros = 80 puntos
Valentin: si no juego: os apoyare en la distancia mientras como bien en algun sitio cercano a casa. Si juego individual (ni se te ocurra, ehh Capi)= 60; si juego parejas 52, puede que 51, si me pongo chulo hasta 49 ¿o no?.
y ahora para meter un poco de cizalla:
Marius: individual=56; parejas=51
Enric: individual=58; parejas=52
y recupero mis 224 golpes totales y hay va esa: terceros = 80 puntos
valentin- Viu aqui
Valen, si juego individual, poco probable, Marius no me gana, eso jamas !!!
Mi resultado es un numero bonito: 222
Este año la pareja jamas darà positivo...
Individuales: 58 - 56 - 56
Parejas : 52
A ver quien se acerca mas!!!
Mi resultado es un numero bonito: 222
Este año la pareja jamas darà positivo...
Individuales: 58 - 56 - 56
Parejas : 52
A ver quien se acerca mas!!!
Enric- Viu aqui
me gusta
me gusta, me gusta ver al Capi tan animado y optimista. Esto marcha.
Estoy de acuerdo, la/las pareja/s no dara/n positivo, aunque si hacemos 222 golpes a lo mejor si damos positivo despues (Ramón, Encarna, traeros el alcoholimetro que si hacemos 222 alguno igual nos pasamos con las birras).
Estoy de acuerdo, la/las pareja/s no dara/n positivo, aunque si hacemos 222 golpes a lo mejor si damos positivo despues (Ramón, Encarna, traeros el alcoholimetro que si hacemos 222 alguno igual nos pasamos con las birras).
valentin- Viu aqui
PORRA
Eiiiiiiiiiiii !!!!! companys, no deixeu que en Marius us mengi l'olla, soc un tiu de seny i les noies no em tornen boig, EM POSEN MALALT !!!!!! Si coneixeu algú que vulgui entrenar futbol femení, poso el meu càrrec a la seva disposició, DIMITEIXO.
Tinc ganes el cap de setmana d'anar a fer la partideta amb els companys i no anar a patir ..............., el que passa és que no hi ha sonats que vulguin entrenar femines, jo abans no ho entenia, ARA SI !
Del meu resultat de l'altra dia, si que realment va ser estrany, em donava la sensació que m'havia aparegut la verge, però no era la PUTA GRIP que m'he passat tota la setmana passada al llit amb 39,5 º C de febre.
Haig de dir resultat de la porra, ....., que s'ha de posar el resultat de cadascun, ....., o el que creu que pot fer ell mateix, ........., jo si jugo si aguanto Hcp em conformo , pt 58, ara que també podria jugar en parelles no ? va capi amb en Marius que m'ho passo molt b.... ji ji ji ji ..........
Siau !
Tinc ganes el cap de setmana d'anar a fer la partideta amb els companys i no anar a patir ..............., el que passa és que no hi ha sonats que vulguin entrenar femines, jo abans no ho entenia, ARA SI !
Del meu resultat de l'altra dia, si que realment va ser estrany, em donava la sensació que m'havia aparegut la verge, però no era la PUTA GRIP que m'he passat tota la setmana passada al llit amb 39,5 º C de febre.
Haig de dir resultat de la porra, ....., que s'ha de posar el resultat de cadascun, ....., o el que creu que pot fer ell mateix, ........., jo si jugo si aguanto Hcp em conformo , pt 58, ara que també podria jugar en parelles no ? va capi amb en Marius que m'ho passo molt b.... ji ji ji ji ..........
Siau !
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
parejas
Capi, tendras que mandar un fax a la ACPP diciendo que nosotros jugaremos con 4 parejas.
Parece que los cracs estan acojonadillos. Hay que hacer algo para animarlos:
Maaariuuus, Maaariuus, Marius el mejor (no fastidies Marius, que cuando empece en Garrotxa tu eras, sigues siendo, uno de los jugadores en los que más me fijaba para aprender a jugar y a pasarlo bién)
Ricaaaaard, Ricaaaaard, ra, ra ,ra (Ricard te he conocido este año y me caes de coña, y juegas mejor, asi que a vapulear al P&P Vendrell)
aupa Empuriabrava (ah! y aupa el Athetic Club, ufffffff!!!!! por los pelos)
valentin- Viu aqui
Tranquils que n'hi haurà per tots.
Noto piloteig extra... deu ser que s'acosta la fita
També oloro caqueta per part d'agú...
Bueno, ja sabeu que també necesito un reserva, es a dir, que vindrà i no jugarà...
Tranquils que ja va arrivant l'hora i tot es sabrà...
La solució... despres de la publicitat...
Noto piloteig extra... deu ser que s'acosta la fita
També oloro caqueta per part d'agú...
Bueno, ja sabeu que també necesito un reserva, es a dir, que vindrà i no jugarà...
Tranquils que ja va arrivant l'hora i tot es sabrà...
La solució... despres de la publicitat...
Enric- Viu aqui
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum