El putu putt
2 participantes
Pàgina 1 de 1
El putu putt
Canvio 5 putters de diferents marques
per manec de fregona en bon estat , total, farè el mateix resultat.
PD: ES URGENT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
per manec de fregona en bon estat , total, farè el mateix resultat.
PD: ES URGENT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: El putu putt
No se Marius, jo penso que no es tan el "putuputt" si no la confiança, la confiança que no se perque, has perdut.
De fet crec que ets massa exigent amb tu mateix, jo també hi han putts de dotze a trenta metres que no entro, però ja ho tinc assumit.
Vinga que no ha estat res i la setmana que ve en tornarem a fallar mes, i?................
De fet crec que ets massa exigent amb tu mateix, jo també hi han putts de dotze a trenta metres que no entro, però ja ho tinc assumit.
Vinga que no ha estat res i la setmana que ve en tornarem a fallar mes, i?................
Ramon Pallares Clausell- No calla
- Nombre de missatges : 66
Crec Marius, que el Ramon té tota la rao, no es culpa del put, (sino de que no en saps més), ja, ja..., es broma amic.
No t'hi capfiquis, el put es el pal mes "caprixos" de la bossa, un dia veus els forats com peroles i d'altres que simplement no els veus.
No perdis la fe, tracta el put amb carinyo i veuras com comences a "enchufar" tot el que tiris.
Xevi "enchufeitor" Sitjà.
No t'hi capfiquis, el put es el pal mes "caprixos" de la bossa, un dia veus els forats com peroles i d'altres que simplement no els veus.
No perdis la fe, tracta el put amb carinyo i veuras com comences a "enchufar" tot el que tiris.
Xevi "enchufeitor" Sitjà.
Xavier- Invitat
Gracies,gracies, amics.........
Pero com fa molts anys que som amics, doncs crec que ja tindria-ho que saber que jo no fallo mai cap cop !!!!!
Ni de sortida ni de putt.
En resum....que el meu golf es PERFECTE .
Polotant.......el que falla ultimament es el material
Pero com fa molts anys que som amics, doncs crec que ja tindria-ho que saber que jo no fallo mai cap cop !!!!!
Ni de sortida ni de putt.
En resum....que el meu golf es PERFECTE .
Polotant.......el que falla ultimament es el material
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum