Fora limits.
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Re: Fora limits.
Una tonteria podria ser per exemple: En Ramón em va fer una putada al forat 16 de Bonmont, no? Ho puc dir eh, puc dir que em va putejar fent-me pujar jo i carro, quan em veia cansat, reventat, dient que la bola era a bunker i realment no era així.
Contesta'm moderador si puc dir aixó siusplau...
Contesta'm moderador si puc dir aixó siusplau...
Enric- Viu aqui
- Nombre de missatges : 172
Jijijijiji , per mi si que ho pots dir. Pero potser en Ramón no li acaba d´agradar. Es mès, crec que ell ho nega i jo no recordo res de res.
Uiii, es veritat, i a mes es mosso. Una pregunta, entre un mosso i un capi qui guanya?
He consultat les regles: si un capità es putejat per qui sigui, que pringui per mes mosso que sigui.
Que comenci a nara a Lleida... jijiji
Enric- Viu aqui
Jejejeje.
L´estic trucant per que es conecti, pero no em vol agafar el mobil.
Marrrrrrrrrperiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Deu ser que encara jugava a Aiguesverdes, com que va tant lent...
Avui si no ha jugat segur que entrarà i engegarà a algun membre a pendre ... cafe, ji ji ji.
Avui si no ha jugat segur que entrarà i engegarà a algun membre a pendre ... cafe, ji ji ji.
Enric- Viu aqui
Be, nois s'acaba d'obrir la veda.
Jo no se quina polemica hi ha, si anava mal fixat i vaig creure que havies anat a parar en un bunker, voldria que hem perdonesis doncs no era la meva intenció
Marius creus que colarà
Salut i enhorabona i una bona eina*
hem refereixo al forum, eh?
Jo no se quina polemica hi ha, si anava mal fixat i vaig creure que havies anat a parar en un bunker, voldria que hem perdonesis doncs no era la meva intenció
Marius creus que colarà
Salut i enhorabona i una bona eina*
hem refereixo al forum, eh?
Ramon Pallares Clausell- No calla
- Nombre de missatges : 66
Hola Ramon.
Doncs................jo crec que no cola
I a mes ,penso que el Capi ho ha anat explicant a tothom.
Sincerament, Ramon......................jo crec que tot es fruit del sentiment d´impotencia que va sentir al veures derrotat i humiliat al camp de batalla..
I ara , que per fer 56 cops de res a Papalús, ( cosa que jo també vaig fer amb 16 forats), es creu que serà hcp. positiu al final d´any i es veu valent per dir aquestes tonteries.
No en fassis cap cas, Ramon,
PD:
Suposant que si lleigeix aquest post i no li agrada, i ens amenaça amb anar a Vendrell i LLeida a peu,
tranquil , el borro i ja ta. ( el post )
Doncs................jo crec que no cola
I a mes ,penso que el Capi ho ha anat explicant a tothom.
Sincerament, Ramon......................jo crec que tot es fruit del sentiment d´impotencia que va sentir al veures derrotat i humiliat al camp de batalla..
I ara , que per fer 56 cops de res a Papalús, ( cosa que jo també vaig fer amb 16 forats), es creu que serà hcp. positiu al final d´any i es veu valent per dir aquestes tonteries.
No en fassis cap cas, Ramon,
PD:
Suposant que si lleigeix aquest post i no li agrada, i ens amenaça amb anar a Vendrell i LLeida a peu,
tranquil , el borro i ja ta. ( el post )
Bueno ja veig que fins i tot n'hi ha que perden la memoria... sempre son els mateixos, EEEEEHHHHHH
Per cert Marius, si no et sap greu, 55 a papalús, no es per res, però com que em costarà molt repetir-ho, que quedi constància, ji ji ji
Per cert, saps quants numeros ens per anar a Lleida no?
Tu ves xerrant...
Bueno gent, que tingueu tots molta sort a l'Scramble d'aquesta setmana ...
Una abraçada !!!
Per cert Marius, si no et sap greu, 55 a papalús, no es per res, però com que em costarà molt repetir-ho, que quedi constància, ji ji ji
Per cert, saps quants numeros ens per anar a Lleida no?
Tu ves xerrant...
Bueno gent, que tingueu tots molta sort a l'Scramble d'aquesta setmana ...
Una abraçada !!!
Enric- Viu aqui
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum