CASTELLO - pitch & putt
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Torneig Dissabte dia 11 de Desembre

3 participantes

Ir abajo

Torneig Dissabte dia 11 de Desembre Empty Torneig Dissabte dia 11 de Desembre

Missatge  Eliot Dl 6 Des 2010 - 13:37

Hola a tots, aquest proper Dissabte día 11 es celebra a Castelló una " patxanga " affraid affraid entre el equips de Castelló, tots esteu convocats, per tant el Dissabte a les 9 al camp !! cheers cheers
Seguidament, qui vulgui podrà anar a dinar al Gran Capitán d'Empuriabrava, hi ha un menú especial Gran Capitán a un preu de 20 euros cheers drunken cheers
A veure si podem fer quorum i ser una bona colla al dinar... bounce bounce
En Ramón Pallares ha confirmat la seva presencia a jugar, a dinar no pot.
En Xavi Miñano, si la sallut li permet ( em penso que está de baixa ja pot venir !! ). Very Happy Very Happy

Salut a tots companys !!

El Capi

Eliot
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Torneig Dissabte dia 11 de Desembre Empty Re: Torneig Dissabte dia 11 de Desembre

Missatge  RICARDDC Dl 6 Des 2010 - 21:24

Eps ! jo dissabte vindré a jugar però no a dinar pq tenim la festa de Nadal del col·legi de l'Eloi i a les 16h ja hi hem de ser.

Ens veiem !!!!

Ricard
RICARDDC
RICARDDC
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 21/12/2007
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Torneig Dissabte dia 11 de Desembre Empty Re: Torneig Dissabte dia 11 de Desembre

Missatge  Enric Dt 7 Des 2010 - 20:24

Confirmats SR. Gil i Sra ( el nanu no diu res de moment... ( · ) ( · ) ) , i també Al Kike i Sra. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Salut!!
Enric
Enric
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 172
Fecha de inscripción : 09/12/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Torneig Dissabte dia 11 de Desembre Empty Re: Torneig Dissabte dia 11 de Desembre

Missatge  valentin Dc 8 Des 2010 - 22:47

yo me apunto a jugar, pero a comer no...son fiestas de Argelaguer y tengo la tarde bien ocupada. Nos vemos tambien el viernes en las eppas y el domingo tambien en la maraton...Maraton, nunca memor dicho, 3 dias seguidos, que guay.
valentin
valentin
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 286
Fecha de inscripción : 10/12/2007
Edad : 59
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?

Tornar a dalt Ir abajo

Torneig Dissabte dia 11 de Desembre Empty Re: Torneig Dissabte dia 11 de Desembre

Missatge  RICARDDC Dc 8 Des 2010 - 23:59

Nois se m'ha complicat la cosa el dissabte !!!! s'ha organitzat una activitat amb pares i nens del col·legi de l'Eloi i no puc fallar ......., em sap greu.

Espero no fer-vos anar malament.

Ricard
RICARDDC
RICARDDC
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 21/12/2007
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Torneig Dissabte dia 11 de Desembre Empty Re: Torneig Dissabte dia 11 de Desembre

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum