Jornada Sant Cebrià
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Jornada Sant Cebrià
Eps nois quin dissabte tu, sort que va guanyar el Barça i el Madrid va empatar, je je
A part de la ràbia de no poder ajudar l'equip a Sant Cebrià, a Bescanó ens van cardar un robatori que encara avui em dura la indignació i frustració, però que hi farem el futbol es així.
Per cert, veig que estem encaparrats a volguer jugar a la tarda no, que us fa por matinar ? JA JA JA
Vinga ànims, que encara queda interclubs i n'estic segur que quedarem dels 10 primers.
Una abraçada companys
A part de la ràbia de no poder ajudar l'equip a Sant Cebrià, a Bescanó ens van cardar un robatori que encara avui em dura la indignació i frustració, però que hi farem el futbol es així.
Per cert, veig que estem encaparrats a volguer jugar a la tarda no, que us fa por matinar ? JA JA JA
Vinga ànims, que encara queda interclubs i n'estic segur que quedarem dels 10 primers.
Una abraçada companys
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
Re: Jornada Sant Cebrià
JA JA JA, Ricard no sabiem com dir-t'ho....
Però això no quedarà pas aixi, no, ara remuntarem... i no perque remuntar signifiqui montar dues o mes vegades...
Ho farem PERQUE VALEEEEMMMMM !!!
Però això no quedarà pas aixi, no, ara remuntarem... i no perque remuntar signifiqui montar dues o mes vegades...
Ho farem PERQUE VALEEEEMMMMM !!!
Enric- Viu aqui
- Nombre de missatges : 172
Re: Jornada Sant Cebrià
¿por que VALENNNN? ¿que he hecho yo?...
ay no, que pone VALEMMMM....y tanto que valemos
somos capaces de todo, de hasta jugar bien si nos ponemos...
a por ellos eh ehh, a por ellos eh ehh
nos vemos, esto esta comenzando y ya hemos hecho nuestras peores dos jornadas de la temporada, solo queda mejorar.
ala PUES.
ay no, que pone VALEMMMM....y tanto que valemos
somos capaces de todo, de hasta jugar bien si nos ponemos...
a por ellos eh ehh, a por ellos eh ehh
nos vemos, esto esta comenzando y ya hemos hecho nuestras peores dos jornadas de la temporada, solo queda mejorar.
ala PUES.
valentin- Viu aqui
- Nombre de missatges : 286
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum