Entrenar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Entrenar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola Companys.
Ara que venen dies festius per meditar i reflexionar........crec que seria el moment d´entrenar una miqueta de cares a Gualta.
Perque veieu que predico amb l´exemple ,us envio una foto del meu intensiu de "sortides de Bunker" que faig a la Playa del Papagayo a Lanzarote.
.
.
.
.
.
Pd. Jaume..........saps si quedan polos de l´equip talla XXXXL ???????
Ara que venen dies festius per meditar i reflexionar........crec que seria el moment d´entrenar una miqueta de cares a Gualta.
Perque veieu que predico amb l´exemple ,us envio una foto del meu intensiu de "sortides de Bunker" que faig a la Playa del Papagayo a Lanzarote.
.
.
.
.
.
Pd. Jaume..........saps si quedan polos de l´equip talla XXXXL ???????
Re: Entrenar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola Marius,
miran el teu post.veig que de bona hora estas despert... a les 9h.. pero pensant una mica penso que es una hora - a les 8 mati..
sobre la pregunta penso que seria mes important posarte una mica moreno...
em comprat a castello un bronsellador -anti mosquits que et anira de conya.
ah.per cert...aqui ja sabem que tu sabras el resultat de final de copa una hora abans..
per lo tant.. el dijous,et dire els nº de la primitiva.una hora abans per tu ..jejeje
miran el teu post.veig que de bona hora estas despert... a les 9h.. pero pensant una mica penso que es una hora - a les 8 mati..
sobre la pregunta penso que seria mes important posarte una mica moreno...
em comprat a castello un bronsellador -anti mosquits que et anira de conya.
ah.per cert...aqui ja sabem que tu sabras el resultat de final de copa una hora abans..
per lo tant.. el dijous,et dire els nº de la primitiva.una hora abans per tu ..jejeje
teti- Viu aqui
- Nombre de missatges : 103
Re: Entrenar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
El deu que em va parir... aquest guiri s'asembla molt a e Marius !! Ell està mes morenu, aquest deu ser de Noruega, segur, alt ros i blanc llet... o potser, al jugar de vegades al costat de'n Jordi Viñolas li ha agafat el color...
Bueno bromes a part, ja et trobem a faltar eh Nanu !!!
Hem de quedar per Divendres eh !!
PD.. Jaume, no li diguis, però em penso que la talla que t'ha demanat es curta...
Bueno bromes a part, ja et trobem a faltar eh Nanu !!!
Hem de quedar per Divendres eh !!
PD.. Jaume, no li diguis, però em penso que la talla que t'ha demanat es curta...
Enric- Viu aqui
- Nombre de missatges : 172
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum