CASTELLO - pitch & putt
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

gualta

2 participantes

Ir abajo

gualta Empty gualta

Missatge  Invitat Dg 22 Maig 2011 - 23:42

va nois!!!.. ara mes que mai em d'apretar,ja estem a la recta final.. dissabte em d sortir a disfrutar i pasans'ho b... personalment estic motivadissim, ja que surtu individual, i espero poguer puntuar...., i de no ser així que apretin les parelles...jejej
apa ens veiem el dimarts a les 16:00 a gualta jo si que hi sere per entrenar...
siau!!!!!!!!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

gualta Empty Re: gualta

Missatge  RICARDDC Dt 24 Maig 2011 - 23:20

Vist el que he vist, tinc moltes esperances en aquest cap de setmana, l'equip està en forma tot i que hi ha algun jugador que quan li preguntes quin resultat ha fet et contesta que ell ha vingut a entrenar ........, je je je masses reunions de veïns ultimament. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Jo des de Londres us animaré tot el que pugui, O LE LE O LA LA SER DEL BARÇA ÉS ......, AI ..... SER DEL CASTELLÓ ES EL MILLOR QUE HI HA !!!!!!

Una abraçada companys !
RICARDDC
RICARDDC
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 21/12/2007
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

gualta Empty Re: gualta

Missatge  Invitat Dc 25 Maig 2011 - 16:54

ostres Ricard.. no calien aquets càntics.. amb lo de animar al nostre equip es perfecte.. per lo demés... aixxxxxxx....
doncs si aquest cap de setmana tinc bones vivracions, tant per mi com per la resta de l'equip... estic segurisim que aquesta es la nostra!!!...
AMUNT CASTELLÓ!!!!!!!!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

gualta Empty Gualta y cena dia 28

Missatge  valentin Dj 26 Maig 2011 - 12:46

Animos para Gualta. Vosotros podeis sacar las castañas del fuego. Confio en vosotros.
Aupa Castello. cheers cheers lol! lol! Basketball Very Happy

Otro tema. Ya esta reservada la mesa para 8 en El Cafe de Argelaguer para este viernes, ultimo de mes, a las 21,30 hrs. Yo no estare, lo siento Rolling Eyes
valentin
valentin
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 286
Fecha de inscripción : 10/12/2007
Edad : 59
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?

Tornar a dalt Ir abajo

gualta Empty Re: gualta

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum