gualta
2 participantes
Pàgina 1 de 1
gualta
va nois!!!.. ara mes que mai em d'apretar,ja estem a la recta final.. dissabte em d sortir a disfrutar i pasans'ho b... personalment estic motivadissim, ja que surtu individual, i espero poguer puntuar...., i de no ser així que apretin les parelles...jejej
apa ens veiem el dimarts a les 16:00 a gualta jo si que hi sere per entrenar...
siau!!!!!!!!
apa ens veiem el dimarts a les 16:00 a gualta jo si que hi sere per entrenar...
siau!!!!!!!!
Invitat- Invitat
Re: gualta
Vist el que he vist, tinc moltes esperances en aquest cap de setmana, l'equip està en forma tot i que hi ha algun jugador que quan li preguntes quin resultat ha fet et contesta que ell ha vingut a entrenar ........, je je je masses reunions de veïns ultimament.
Jo des de Londres us animaré tot el que pugui, O LE LE O LA LA SER DEL BARÇA ÉS ......, AI ..... SER DEL CASTELLÓ ES EL MILLOR QUE HI HA !!!!!!
Una abraçada companys !
Jo des de Londres us animaré tot el que pugui, O LE LE O LA LA SER DEL BARÇA ÉS ......, AI ..... SER DEL CASTELLÓ ES EL MILLOR QUE HI HA !!!!!!
Una abraçada companys !
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
Re: gualta
ostres Ricard.. no calien aquets càntics.. amb lo de animar al nostre equip es perfecte.. per lo demés... aixxxxxxx....
doncs si aquest cap de setmana tinc bones vivracions, tant per mi com per la resta de l'equip... estic segurisim que aquesta es la nostra!!!...
AMUNT CASTELLÓ!!!!!!!!
doncs si aquest cap de setmana tinc bones vivracions, tant per mi com per la resta de l'equip... estic segurisim que aquesta es la nostra!!!...
AMUNT CASTELLÓ!!!!!!!!
Invitat- Invitat
Gualta y cena dia 28
Animos para Gualta. Vosotros podeis sacar las castañas del fuego. Confio en vosotros.
Aupa Castello.
Otro tema. Ya esta reservada la mesa para 8 en El Cafe de Argelaguer para este viernes, ultimo de mes, a las 21,30 hrs. Yo no estare, lo siento
Aupa Castello.
Otro tema. Ya esta reservada la mesa para 8 en El Cafe de Argelaguer para este viernes, ultimo de mes, a las 21,30 hrs. Yo no estare, lo siento
valentin- Viu aqui
- Nombre de missatges : 286
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum