El capi es un crakk
3 participantes
Pàgina 1 de 1
El capi es un crakk
Hola a tots.
el capi a papalus +1 scratx.ja es 3,1
enorabona!!
en teti +10 ji,ji,ji buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!1
el capi a papalus +1 scratx.ja es 3,1
enorabona!!
en teti +10 ji,ji,ji buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!1
jaume- Invitat
Re: El capi es un crakk
Ja era hora !!! La veritat es que aconsseguir a papalus un +1, em deixa que ja us podeu anar preparant... nomes faltava que m'ho creguès, a partir d'ara, Marius, preparat, que vinc per tu,
O potser ha sigut un regal dels reis...
Pero bueno, ha saltat la de la jornada
Oleeeeeeeee !!! Gol gol gol goooooooooooooool
Enric- Viu aqui
- Nombre de missatges : 172
Enric: la host....
Enhorabuena Enric, estas que te sales. Ya sabemos que Papalus es facilon pero tiene su merito tu resultado.
No, en serio, un resultado magnifico. Celebralo en Donosti con un Txakoli a mi salud.
por cierto, al paso que vas EL CAPI va a tener que alinearte en los individuales en la interclubs ¿te lo has pensado bien?
No, en serio, un resultado magnifico. Celebralo en Donosti con un Txakoli a mi salud.
por cierto, al paso que vas EL CAPI va a tener que alinearte en los individuales en la interclubs ¿te lo has pensado bien?
valentin- Viu aqui
- Nombre de missatges : 286
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?
Hi ha rumors al club que diuen que el CAPI vol demanar a l´FCPP si pot jugar ell sól tots els partit de l´equip.
QUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mariussssssss !!!
No vas be eh, el cami no es el mes correcte, has de fer altres coses, ja saps.... per exemple, com fan tots...
Veig que tothom te ganes d'anar a Lleida i em penso que m'han posat una reunió d'urgència per la data...
Be , ja veure com m'ho monto...
No vas be eh, el cami no es el mes correcte, has de fer altres coses, ja saps.... per exemple, com fan tots...
Veig que tothom te ganes d'anar a Lleida i em penso que m'han posat una reunió d'urgència per la data...
Be , ja veure com m'ho monto...
Enric- Viu aqui
- Nombre de missatges : 172
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum