Camiseta per jugar l´Aplec.
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Camiseta per jugar l´Aplec.
Nois i noies.
Sembla ser que tenim un 95% de posibilitats de jugar amb una samarreta feta per l´ocasió.. , amb el nom de Golf Garrotxa. Ens costarà més o menys uns 12 e. Demà dilluns sabrém si es posible i el color.
De no ser així jugarem amb la que el Capi ens va regalar. Blau cel i pantalons de l´equip Empuriabrava.
Siau.
Sembla ser que tenim un 95% de posibilitats de jugar amb una samarreta feta per l´ocasió.. , amb el nom de Golf Garrotxa. Ens costarà més o menys uns 12 e. Demà dilluns sabrém si es posible i el color.
De no ser així jugarem amb la que el Capi ens va regalar. Blau cel i pantalons de l´equip Empuriabrava.
Siau.
Re: Camiseta per jugar l´Aplec.
Regalaaaaaar?
i tant que si i ben content de fer-ho-
Be nois ja està tot preparat, l'equip es:
Individuals: Ricard, Jaume Marius, i Ramón
Parelles: Valentin i Enric Xevi o Anna i Josep Villatoro i Kike i Gil
La sort està servida i la diada també.
Haurem d'esperar si hi cabem tots per dinar, sino es farà un canvi de lloc que ja direm.
DESPERTACRACKS !!!
i tant que si i ben content de fer-ho-
Be nois ja està tot preparat, l'equip es:
Individuals: Ricard, Jaume Marius, i Ramón
Parelles: Valentin i Enric Xevi o Anna i Josep Villatoro i Kike i Gil
La sort està servida i la diada també.
Haurem d'esperar si hi cabem tots per dinar, sino es farà un canvi de lloc que ja direm.
DESPERTACRACKS !!!
Enric- Viu aqui
- Nombre de missatges : 172
No entenc aixó...... , Capi.
I menys aixó .... , dirigit al meu amic Ramón.
Si tant poc confies en nosaltres com a jugadors individuals , doncs posat-hi tu si tens coll.......s, va valent.
A no, que has fet una parella forta
Queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
I menys aixó .... , dirigit al meu amic Ramón.
Si tant poc confies en nosaltres com a jugadors individuals , doncs posat-hi tu si tens coll.......s, va valent.
A no, que has fet una parella forta
Queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Pantalons !!!
Eps companys digueu-me on coi haig d'anar a buscar els pantalons de l'equip
Ganes de jugar i defensar els colors de Garrotxa !!!!
Ja em direu el que de la camiseta, si s'ha de pagar cap problema, la ocasió s'ho val.
Apa siau !
Ganes de jugar i defensar els colors de Garrotxa !!!!
Ja em direu el que de la camiseta, si s'ha de pagar cap problema, la ocasió s'ho val.
Apa siau !
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
Ja la tenim !!!!!
Ja tenim polo oficial per l´Aplec.
Serà del color del primer equip d´Interclubs que va tenir Golf Garrotxa. NEGRE. Amb el nom del Club (l´escut no dona temps per fer-lo) i la senyera a la maniga. Els pantalons color beige o similar.
Les samarretes es donaràn , vull dir les tindrém i les pagarém el mateix dijous 1, al camp de Franciac.
Força Garrotxa !!!!!!!!!!!!!!
Salut
Serà del color del primer equip d´Interclubs que va tenir Golf Garrotxa. NEGRE. Amb el nom del Club (l´escut no dona temps per fer-lo) i la senyera a la maniga. Els pantalons color beige o similar.
Les samarretes es donaràn , vull dir les tindrém i les pagarém el mateix dijous 1, al camp de Franciac.
Força Garrotxa !!!!!!!!!!!!!!
Salut
Ricard, has d'anar al passeig d'Empuriabrava, entrant per el bananas, fins la rotonda de les botigues del passeig ( just on hi ha el super Montserrat ), i llavors has de girar cap a la dreta uns 100 metres, i ja veuràs a l'esquerra, a l'altre costat de passeig, una botiga que diu Surf-Shop. Has de dir que ets de l'equip d'Empuriabrava i donar el teu nom.
Salut !!!
Salut !!!
Enric- Viu aqui
- Nombre de missatges : 172
...............i 45 euros ,
Aquest es l´enllaç del Google Maps, de la botiga .
http://maps.google.com/maps?f=d&hl=ca&geocode=9341094699460846105,42.242037,3.123930&saddr=42.241807,3.123958&daddr=&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=17&sll=42.242665,3.125846&sspn=0.004019,0.009999&ie=UTF8&t=h&z=17
Aquest es l´enllaç del Google Maps, de la botiga .
http://maps.google.com/maps?f=d&hl=ca&geocode=9341094699460846105,42.242037,3.123930&saddr=42.241807,3.123958&daddr=&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=17&sll=42.242665,3.125846&sspn=0.004019,0.009999&ie=UTF8&t=h&z=17
Google maps
Ok amb tota la informació que m'heu donat no tinc excusa de q no ho he trobat
El que si m'he fixat es que a Empuriabrava hi ha moltes piscines !!!!! je je je je
Apa companys ens veiem el dijous
Siau !
El que si m'he fixat es que a Empuriabrava hi ha moltes piscines !!!!! je je je je
Apa companys ens veiem el dijous
Siau !
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
Hola a tots.
els polos els tindrem dema dimecres.son negres amb senyera de cat. i mirem si es posible el logo Garrotxa.
estic mol trist per el barça..
pero estic content per que el millor equip de la lliga es Empuriabrava-garrotxa
porcierto valen espero no equivocarme con tu talla..
marius en Gil vindran tres a dinar...si dinem..ell ja usap....
dema anem en Enric i jo a franciac a entrenar.....el Ak Damm.
una abraçada a tots.
els polos els tindrem dema dimecres.son negres amb senyera de cat. i mirem si es posible el logo Garrotxa.
estic mol trist per el barça..
pero estic content per que el millor equip de la lliga es Empuriabrava-garrotxa
porcierto valen espero no equivocarme con tu talla..
marius en Gil vindran tres a dinar...si dinem..ell ja usap....
dema anem en Enric i jo a franciac a entrenar.....el Ak Damm.
una abraçada a tots.
teti- Viu aqui
- Nombre de missatges : 103
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum