Viatge a Lleida
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Viatge a Lleida
Ei companys !!! el cap de setmana que juguem a Lleida i fem nit, pràcticament segur que pujaré sol .
Aquest mateix cap de setmana es juga la copa SUZUKI i em fa gràcia poder-hi participar, jugaré divendres i si passo el tall diumenge.........
Massa P&P en un cap de setmana i prefereixo que almenys el dissabte la Bet pugui fer el que li dóna la gana.
Estem en contacte
Siau !
Aquest mateix cap de setmana es juga la copa SUZUKI i em fa gràcia poder-hi participar, jugaré divendres i si passo el tall diumenge.........
Massa P&P en un cap de setmana i prefereixo que almenys el dissabte la Bet pugui fer el que li dóna la gana.
Estem en contacte
Siau !
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
Re: Viatge a Lleida
OK .
Pensa , però , que l´habitació es doble
Tu mateix , pagaràs el mateix si vens sol o acompanyat
Pensa , però , que l´habitació es doble
Tu mateix , pagaràs el mateix si vens sol o acompanyat
Felicitats Martina
Que hi farem tu !!!
Aprofito per felicitar a la Martina, paper més que digne al campionat de Catalunya femení.
Estic més que convençut que properament serà la campiona !!!
Una abraçada Martina
Siau !
Aprofito per felicitar a la Martina, paper més que digne al campionat de Catalunya femení.
Estic més que convençut que properament serà la campiona !!!
Una abraçada Martina
Siau !
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
Re: Viatge a Lleida
Buenas a todos.
nada, solo deciros que el martes temprano marcho una semanita (vuelvo el 4). Que paseis un buen fin de semana, sobre todo los que jugueis en "mi torneo" el proximo fin de semana. Yo no estare, pero confio que Jaume reparta alguno de los trofeos entre los compañeros de Empuriabrava. (Ricard, Marius, ... quien sea, haber si dais guerra a Salva...)
...Brassssil, turuuturuuu, brasil brasil, tu tu tu tuuu....
nada, solo deciros que el martes temprano marcho una semanita (vuelvo el 4). Que paseis un buen fin de semana, sobre todo los que jugueis en "mi torneo" el proximo fin de semana. Yo no estare, pero confio que Jaume reparta alguno de los trofeos entre los compañeros de Empuriabrava. (Ricard, Marius, ... quien sea, haber si dais guerra a Salva...)
...Brassssil, turuuturuuu, brasil brasil, tu tu tu tuuu....
valentin- Viu aqui
- Nombre de missatges : 286
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum