La meva visita a Madrid
5 participantes
Pàgina 1 de 1
La meva visita a Madrid
Companys,
Si no fos pels madrilenys............... que guapo es Madrid.
A part d'aixo, el golf no ha estat el millor 27 punts pero el camp no m'ha regalat res, al contrari tots els bots han estat en contra.
De totes maneres l'important es l'ambient i el bon rotllo que hi ha entre tots.
Per cert tinc bossa Taylor made nova amb el meu nom gravat.
Una abraCada a tots des de la "CAPITAL DE REINO"
Dema sera un altre dia.
Si no fos pels madrilenys............... que guapo es Madrid.
A part d'aixo, el golf no ha estat el millor 27 punts pero el camp no m'ha regalat res, al contrari tots els bots han estat en contra.
De totes maneres l'important es l'ambient i el bon rotllo que hi ha entre tots.
Per cert tinc bossa Taylor made nova amb el meu nom gravat.
Una abraCada a tots des de la "CAPITAL DE REINO"
Dema sera un altre dia.
Ramon Pallares Clausell- No calla
- Nombre de missatges : 66
Re: La meva visita a Madrid
Uiiii, i que faràs ara amb la TITLEIST nova potser en Marius te la comprarà...
Be, si vols lluir el nom a la nova bossa, procura ajudar el teu company de parelles a Fornells, sino millor que no et conegui ningú...
Sort pels dies que et quedin a Madrid, i sempre he pensat que es molt xulo, per aixó ho son tant, jajaja
Ens veiem dissabte !!!
Be, si vols lluir el nom a la nova bossa, procura ajudar el teu company de parelles a Fornells, sino millor que no et conegui ningú...
Sort pels dies que et quedin a Madrid, i sempre he pensat que es molt xulo, per aixó ho son tant, jajaja
Ens veiem dissabte !!!
Enric- Viu aqui
- Nombre de missatges : 172
No pateixis capi, el meu company pot portar el nom escrit fins i tot als calçotets (com el meu pol) , per que segur que fotra el partit de la seva vida.
Per cert, potser dema al mati cap a les 10 tinc previst anar a jugar unes rondes per coneixer el terreny, algu hi va dema al mati?
Visca Empuriabrava i visca Catalunya.
Per cert, potser dema al mati cap a les 10 tinc previst anar a jugar unes rondes per coneixer el terreny, algu hi va dema al mati?
Visca Empuriabrava i visca Catalunya.
Xevi S.- Invitat
Que !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Titleist nova !!!!!!!!!!!!!!!!
Comprar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo crec que desprès de jugar a Fornells , i que farè un resultat d´escandòl , el Sr. Capità m´he la tindrà que regalar. El nom ja m´el posarè jo.
Comprar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo crec que desprès de jugar a Fornells , i que farè un resultat d´escandòl , el Sr. Capità m´he la tindrà que regalar. El nom ja m´el posarè jo.
Ya puestos, que el club nos regale una bolsa a cada uno con nuestros nombres,... seria puro marketing...las estrellas del P&P catalan vendiendo replicas de sus bolsas por todo catalunya...¿cual seria la mas vendida? ¿Marius? ¿Ricard? ¿Jaume?...o alguien con mas PESO ¿Valen?...
valentin- Viu aqui
- Nombre de missatges : 286
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?
Estar o no en forma
Companys anem b ? estem en forma ?
Ahir a Franciac vaig veure en Jaume amb una mossa jugant de parelles !!!!!! el tiu no sabia on posaba la bola pq va fer 28 punts !!!! aix ........ segur que era un pre-escalfament per dissabte JA JA JA JA JA
Ens veiem aquesta tarda a Castelló
SIAU !
PD : No ho vaig fer gaire millor que en Jaume, em vaig guardar tots els Birdies per Fornells
Ahir a Franciac vaig veure en Jaume amb una mossa jugant de parelles !!!!!! el tiu no sabia on posaba la bola pq va fer 28 punts !!!! aix ........ segur que era un pre-escalfament per dissabte JA JA JA JA JA
Ens veiem aquesta tarda a Castelló
SIAU !
PD : No ho vaig fer gaire millor que en Jaume, em vaig guardar tots els Birdies per Fornells
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum