CASTELLO - pitch & putt
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ENCARA DE VACANCES ???

3 participantes

ENCARA DE VACANCES ??? Empty ENCARA DE VACANCES ???

Missatge  RICARDDC Dj 28 Ago 2008 - 19:31

Ei que passa gent !!!!!! com va tot ?? han ant b les vancances ?

Jo la veritat, els dies que m'he quedat per qui un fart de P&P , ...... , se'ns va acudir marxar a fer RAFTING a Sort i una mica més i m'han de recollir amb pinces, QUE CABRON EL MONITOR feia temps que no tragava tanta aigua tu !!!!!!!!!!

Per si algú es vol animar a anar a veure el Campionat del Món de P&P amb en Tià marxem el dijous 16 a les 6:30 del matí amb RYANAIR el vol són 15 € sense taxes , i tornem el diumenge 19 a les 15:25 per 30 € em sembla.........

L'Hotel tampoc és que sigui molt car, habitació doble per tres dies 180 €

Apa companys, a veure si ens veiem jugant o a veure capi si anem a entrenar per no fer el ridícul contra l'altra equip de Castelló que ens ha dasafiat.

Per cert, us informo que aquesta temporada he renunciat a entrenar cap equip de futbol per a poder-me centrar en l'ascens a 2ona divisió !!!!!!!!!

Una abraçada companys

Siau !
RICARDDC
RICARDDC
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 179

Tornar a dalt Ir abajo

ENCARA DE VACANCES ??? Empty Re: ENCARA DE VACANCES ???

Missatge  Xevi S. Dj 28 Ago 2008 - 20:20

Hola Company, doncs jo ja ni m'hen recordo de les vacances...

Aixó de baixar pels rius en barca deu estar de moda, en Marius, en Ramon i les seves seny ores també van anar a "tragar" aigua cap els picos d'europa.

La veritat es que tinc moltes ganes de fer una trobada amb tot l'equip i jugar amb aquesta colla de cracks que tenim a l'empuriabrava.

A vore si el nostre capi es posa les piles i ens convoca per fer uns trails, un dinar, un sopar o tot plegat que en tinc moltes ganes.

Una abraçada a tots.

Xevi S.
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Marius Ds 30 Ago 2008 - 11:56

Hola companys.
Doncs ja s´han acabat les vacances. Platja, golf, montanya, senderisme, gastronomia, descans i birres a dojo.
Tot aixó en 7 dies a Asturies.
affraid affraid affraid affraid affraid affraid
Ens ho hem passat de collons ....i aixó que varen venir les dones. cheers cheers cheers cheers
Ahhhh........com podeu veure a la foto, a part d´admirar la meva escultural figura , dir-vos que el swing dels rems es molt més facil que el de golf.I que de tragar aigua com en Ricard, res de res. Amb en Ramon varem tragar cervesa. Laughing Laughing Laughing Laughing

ENCARA DE VACANCES ??? Dscf0010
Marius
Marius
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 131

https://golfcastello.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Enric Dg 31 Ago 2008 - 21:48

affraid affraid
Osti Marius quin tiparru !!! Laughing Laughing Laughing
Bueno gent, veig que tothom parla de les vacances... però jo les començo aquesta... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Ricard, amb tius com tu, com vols que els que venem aigua ens guanyem la vida ??? Laughing Laughing Laughing per això l'agost no es gaire bo... affraid affraid

Una abraçada a tots !!!
Enric
Enric
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 172

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum