Quina pallissa
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Quina pallissa
Doncs si nois, m'han fotut una pallissa de cal deu en el matx play, val a dir que no he fet la meva millor partida ni molt menys, però clar al forat 13 que ja m'ha guanyat el tiu anava 4 sota de la par del camp, je je je .........
Em quedo amb el hole in one que he fet, si s'havia de guanyar algun forat s'ha de fer amb un parell de collons, ell la tenia per birdie, si l'arriba a tirat tal i com anava la cosa suposo que l'hagués fet, .............
Res nois, estan fets d'una altra pasta i em queda molt per entrenar.
Ens veiem compays !!!!
Siau
Em quedo amb el hole in one que he fet, si s'havia de guanyar algun forat s'ha de fer amb un parell de collons, ell la tenia per birdie, si l'arriba a tirat tal i com anava la cosa suposo que l'hagués fet, .............
Res nois, estan fets d'una altra pasta i em queda molt per entrenar.
Ens veiem compays !!!!
Siau
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
Re: Quina pallissa
¿Que pasa que no se ve lo que escribimos Enric y yo?
valentin- Viu aqui
- Nombre de missatges : 286
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?
TIPEX-MAN
A lo mejor en este forum tambien hay censura ( TIPEX-MAN ) JE JE JE
El otro dia desayunando con Marius i Quim Riera le habló de nuestro forum , .......... aixxxx
MARIUSSSSSSS ON ETS !!!!!
Siau !
El otro dia desayunando con Marius i Quim Riera le habló de nuestro forum , .......... aixxxx
MARIUSSSSSSS ON ETS !!!!!
Siau !
RICARDDC- Viu aqui
- Nombre de missatges : 179
Eh, ehhhhhhhhhhhhhhhhhh
A mi no m´enmerdeu.
Si no sabeu escriure
Nomès borrare post si es diuen tonteries i de moment..............
A mi no m´enmerdeu.
Si no sabeu escriure
Nomès borrare post si es diuen tonteries i de moment..............
bueno, menos mal que nos es censura, será algún fallo técnico ...
nada, Ricard, que te decia que no pasa nada por caer eliminado en el primer cruce, que lo importante es que estabas entre los 64 primeros y que como eres joven y estas en buena forma fisica (que para el match play es importante, 6 partidos en 2 dias...) tendras más oportunidades, estas en forma...1º en Castello este "finde·...ehhhhh, asi te quiero ver en la interclubs tambien.
hasta otra....
nada, Ricard, que te decia que no pasa nada por caer eliminado en el primer cruce, que lo importante es que estabas entre los 64 primeros y que como eres joven y estas en buena forma fisica (que para el match play es importante, 6 partidos en 2 dias...) tendras más oportunidades, estas en forma...1º en Castello este "finde·...ehhhhh, asi te quiero ver en la interclubs tambien.
hasta otra....
valentin- Viu aqui
- Nombre de missatges : 286
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum