CASTELLO - pitch & putt
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El camp del Vendrell

Ir abajo

El camp del Vendrell Empty El camp del Vendrell

Missatge  Ramon Pallares Clausell Dt 5 Feb 2008 - 22:03

A vore com us ho explico, aquesta tarda me acostat al Vendrell (la puta lo lluny que està).
No feia gaire vent pel que m'han dit, però bufava; el dia ha estat precios (17º a les 16:00).
Les catifes en bon estat, els carrers amb alguna clapa d'herba seca però correctes, els greens un pelet lents, una mica irregulars però bastant nobles, les distancies que marquen a totes les sortides son a centre de green, el rough no es gaire complicat i els bunkers tret d'alguna excepció (forat 14, on te pinta de pista de petanca), son de sorra fina i blanca. Fins aqui l'estat del camp. M'agradat molt.
Per menjar alguna cosa abans de jugar, en el mateix camp tenen un *gran bar, (hauriem de trucar si us sembla per reservar).
I en quant al joc, tenin en compte que no m'agrada jugar sol i que com anava sol, tots els partits del davant hem deixaven passar (be, tots no, tan sols dos) i ja sabeu que passa quan et deixen passar doncs, el + 10 affraid que he fet no sembla tan mal resultat, al menys a mi,i si ademes pensem que es la primera vegada que el jugaba.
Be capi ja saps el que hi ha.

*hem refereixo al tamany
Ramon Pallares Clausell
Ramon Pallares Clausell
No calla
No calla

Nombre de missatges : 66
Fecha de inscripción : 13/12/2007
Edad : 65

Tornar a dalt Ir abajo

El camp del Vendrell Empty Re: El camp del Vendrell

Missatge  Xevi S. Dc 6 Feb 2008 - 21:27

Tranqui Tiger, que dissabte segur que "te sales", confia en el Capi, ell sap el que es fa (o no), així que el camp esta bé, no?, el meu "cuñaooooooooo" i partner dissabte vinent m'explicava que el camp era "desagraït de collons" (paraules textuals d'en Villatoro), pero com que conec el seu criteri...

Ja, ja, ja.

Fins dissabte companys.

Xevi S.
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum