CASTELLO - pitch & putt
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El Vendrell

4 participantes

Ir abajo

El Vendrell Empty El Vendrell

Missatge  Marius Ds 9 Feb 2008 - 9:04

Ja ha arribat el día. cheers cheers cheers cheers

Vinga nois i noies . Tornarèm a lluitar, tornarèm a patir, tornarèm a vencer.

affraid affraid affraid affraid affraid affraid
Marius
Marius
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 131
Fecha de inscripción : 06/12/2007
Edad : 62

https://golfcastello.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

El Vendrell Empty Re: El Vendrell

Missatge  valentin Dl 11 Feb 2008 - 0:35

Surprised Surprised
no pasa nada, o mejor dicho, si que pasa, ahora mismo somos el 31º mejor equipo de Catalunya. Al comenzar la temporada pasada eramos más o menos el 55º mejor equipo; al acabar la temporada 2007 nos colocamos en el puesto 38º (18 de 1ª + 18 de 2ª + el campeón de 3ª oeste que saco más puntos que nosotros). Al comenzar esta temporada podriamos decir que eramos los 31º (19 de 1ª + 12 de 2ª por delante nuestro por clasificación de la temporada anterior). POR LO TANTO MANTENOMOS EL PUESTO A PESAR DEL RESULTADO. CONCLUSIÓN: en cuanto volvamos a nuestro nivel subiremos puestos.
[b]UN RETO QUE OS LANZO A TODOS LOS DEL EQUIPO: QUEDAR AL FINALIZAR LA TEMPORADA ENTRE LOS 25 MEJORES DE CATALUNYA (equivale a quedar 6º)
¿hay o no hay cojones? yo creo que nos sobran.
un saludo, Valen. cheers cheers cheers
valentin
valentin
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 286
Fecha de inscripción : 10/12/2007
Edad : 59
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?

Tornar a dalt Ir abajo

El Vendrell Empty el vendrell

Missatge  teti Dl 11 Feb 2008 - 15:17

Gracies capi... i Gracies a tots els amics de Empuriabrava .
Crec que el camp apart de desconegut per casi tots nosaltres,hera mol complicat
Jo particularment vaig acabar mol ...nouse exactament..pero molt tucat moralment,no tansols
per el resultat global si no per el extres del match,penso que em de fer lo millor posible
pero no tan super super consentrat si no agafa-ro mes en calma..sense fer proves
fer el que saps
al moment i no complicarte.
si no tens espai de tir..dons busca el resultat mes segur..
pero jo particularment ja dic ..penso que encara em dura...el extres..
bueno donar les gracies a tots per patir per tots i que els proxims els farem millor..o si no..
lo mes important es jugar junts esmorzar la cerve...etc.
us estimo a tots mol.
una abraçada Smile
teti
teti
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 07/12/2007

Tornar a dalt Ir abajo

El Vendrell Empty Puto Vendrell

Missatge  RICARDDC Dt 12 Feb 2008 - 0:05

Ei companys, no patim que tenim equip per més. Patir vaig patir molt , va ser una partida molt i molt dura, i des del meu punt de vista personal no vaig poder aguantar la pressió, porto massa temps sense jugar regularment, em van entrar dubtes en el swing i apa ............, ara també us dic una altra cosa, això només ha fet que motivar-me per entrenar a tope i aconseguir l'objectiu que ens hem de marcar la permanència.

També ens haurien de donar el premi a la honestetat, perque si no arribo a comunicar al meu marcador que m'apuntés un cop més al repassar les targetes ( sota consell i consentiment del capi ) ara no estariem situats en posició de descens, ............, je je je quina ràbia .......... ahflahgudahlugauhguahlgu

La màgia del nostre equip és l'estona que vam passar junts dinant, diguent bestieses i fent la cervesa ( ja aigua ) , aquests moments son impagables i son els que ens faran mantenir la categoria.

Apa siau !
RICARDDC
RICARDDC
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 21/12/2007
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

El Vendrell Empty Re: El Vendrell

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum