CASTELLO - pitch & putt
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Manresa i la mare que el va parir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 participantes

Ir abajo

Manresa i la mare que el va parir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Manresa i la mare que el va parir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Missatge  Marius Ds 10 Maig 2008 - 21:21

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Hem quedat molls.........millor dit , com uns anecs. Sad Sad Sad
I deiu que amb +16 estariem per el mitg, Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad heu de creure a la gent gran.

Quarts per la cua i cap a casa. Ni hotel a Lleida ni res de res . No No No

Jo que ja tenia un Super hotel a punt , amb spa i sauna .......doncs tot el meu " gòs en un pos" affraid affraid

Ja he trucat a Coll de Revell i que començin a posar les gallines a pondre ous per el bocata d´en Pep.

A lluitar per mantenir la 2ª divisió.
Visca L´Empuriabrava !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laughing Laughing Laughing Laughing
Marius
Marius
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 131
Fecha de inscripción : 06/12/2007
Edad : 62

https://golfcastello.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Manresa i la mare que el va parir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty llenya

Missatge  RICARDDC Dg 11 Maig 2008 - 21:32

Aquesta jornada hem fet llenya !! soc el primer que amb el resultat de l'altra dia em vaig relaxar i crec sincerament que la motivació per jugar aquesta jornada no era la més adient........, entre la pluja ......, em sap greu companys.

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Crec que és el moment de tornar a posar-nos el mono de treball i assegurar a Lleida la permanència.

Per cert, finalment es va anul·lar el tapersex o sigui que res de res je je je , molta monyeria.

Apa estem en contacte

Siau cheers
RICARDDC
RICARDDC
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 21/12/2007
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Manresa i la mare que el va parir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Re: Manresa i la mare que el va parir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Missatge  valentin Dl 12 Maig 2008 - 11:44

Hola a todos.
he estado repasando la clasificación y salvo "expedientes X" como el de HCP 1 (¿estarian dopados?) lo cierto es que por ejemplo del puesto 5º al 13º-14º (nosotros empatados con el 13º) hay 10 golpes, es decir los puestos se definen por un solo golpe entre los equipos, lo que quiere decir que hay mucha igualdad y que los resultados dependen de pequeños detalles puntuales que hacen que una bola entre o no dependiendo de un pelin de suerte (o de no saber patear que es mi caso). Como todos los equipos pensaran lo mismo, que han tenido mala suerte, es inutil darle vueltas, asi que lo único que quiero decir, que dada la igualdad tanto podemos quedar 3º como 14º y que nos quedan dos pruebas para disfrutar y divertirnos, porque lo de la clasificación es imposible planearla.
No quiero pasar la oportunidad sin dejar de felicitar a Josep, que paso de "conejillo de indias" a heroe, gran partido Josep. También felicidades a Ramón y Xavi, que supieron sobreponerse al clima, no como Enric y yo que se nos hicieron muy largos los ultimos hoyos.
A Jaume y Marius dado el dia a mi me parecio un resultado normal, ni bueno ni malo. Y Ricard tranquilo que tienes dos partidos para demostrar lo que sabes.
Para las estadisticas, estamos a 24 puntos del 12º (descenso) y a 6 del 9º, 29 del 8º y 65 de mi anelado 6º.
Ah!!! para Lleida mi mujer trabaja el viernes hasta las 21,00 hrs y seguramente el sabado siguiente (por confirmar), a si que no se si podre ir... Sad Sad porque los suegros no estaran para quedarse con la niña... No No
valentin
valentin
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 286
Fecha de inscripción : 10/12/2007
Edad : 59
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?

Tornar a dalt Ir abajo

Manresa i la mare que el va parir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Re: Manresa i la mare que el va parir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum