CASTELLO - pitch & putt
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Els nervis i la mare que els va parir

3 participantes

Ir abajo

Els nervis i la mare que els va parir Empty Els nervis i la mare que els va parir

Missatge  Ramon Pallares Clausell Dg 8 Jun 2008 - 10:58

Companys,
Encara no m'ho puc creure, no puc entendre que el meu cos, el meu cervell, no es façi cas a ell mateix.
No et posis nervios......... has d'aguantar.............que en (qui sigui no va gaire be), i va ser dir-m'ho i ja no vaig ser jo mateix , o si; ja fotia cops que pensava que ja no tornaria a donar mai mes.
El que vull dir es que ho sento, que em sap greu i que no puc assegurar que no torni a passar.
Així doncs fins la propera. Shocked Shocked
Ramon Pallares Clausell
Ramon Pallares Clausell
No calla
No calla

Nombre de missatges : 66
Fecha de inscripción : 13/12/2007
Edad : 65

Tornar a dalt Ir abajo

Els nervis i la mare que els va parir Empty Re: Els nervis i la mare que els va parir

Missatge  Xevi S. Dg 8 Jun 2008 - 22:14

Bé amic, com sempre vas sortir a donar-ho tot, peró aquesta vegada la fortuna no va estar amb tu, més aviat va ser cruel. No et disculpis per res, tu sempre has estat, estas i estaras donant el "callo" i jugant a on i amb qui et diguin i aixó si que no té preu, no hi donis més voltes, tots hem tingut dies dolents (jo molts). Així que anims que l'equip et necesita en plena forma.

PD: A la propera estara prohibit PORTAR MARIACHIS A LA CONCENTRACIÓ...

PD2: I lo be que ens ho passem, que??????????'

PD3: No canvio aquest equip ni per l'equip de les cheerleades del Lakers (com ho llegueixi l'anna, se me va a caer el poquito pelo que me queda)

Una abraçada ben forta companys, aixó ho tirem endavant facil (o dificil, pero ho tirarem endevant segur.

Xevi S.
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Els nervis i la mare que els va parir Empty Re: Els nervis i la mare que els va parir

Missatge  valentin Dg 8 Jun 2008 - 22:57

scratch scratch hola...
Ramón, lo primero darte animos y que dias malos tenemos todos, y más amenudo de lo que quisieramos en mi caso, por ejemplo, pero si no fuera porque el P&P es siempre diferente dia a dia no tendria la gracia que tiene, ni nos engancharia como estamos enganchados. Eres un pilar del equipo y seguiras siendolo Very Happy Very Happy
Le he estado dando vueltas geek geek a lo que pasa este año y creo que no estamos convencidos de tener nivel para 2ª y que ello nos lleva a jugar "encogidos", a no fallar, con más responsabilidad, más atenazados,...No lo se con exactitud, pero yo diria que este año llavamos muchos más golpes acumulados en los primeros 5 partidos que el año pasado, y los campos del año pasado no eran más faciles (Papalus, la Garriga, Mas Pages,...), yo creo que no es que el nivel de 2ª división sea más alto, si no que nosotros hemos bajado el nivel respecto al año pasado.
Nos queda Fornells y 9, 21 y 25 pùntos a recortar a los que nos preceden. Yo creo que lo lograremos y que el año que viene estaremos convencidos de que si somos dignos de 2ª y volveremos a ser nosotros mismos y a jugar bien disfrutando.
Sleep Sleep joder que rollo he soltado...
en fin: GORA EMPURIABRAVA!!!!
valentin
valentin
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 286
Fecha de inscripción : 10/12/2007
Edad : 59
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?

Tornar a dalt Ir abajo

Els nervis i la mare que els va parir Empty Ànims !!!

Missatge  RICARDDC Dl 9 Jun 2008 - 11:30

Ànims companys que no passa res !!!

Cap de setmana de merda, el divendres vaig punxar a la Copa Suzuki , vaig començar a fer animalades i corbates, en un forat vaig fer tres putts, ..... , la bola estava a menys d'un pam i em va donar tota la volta !!!!.

A mig recorregut em va sortir una butllofa al dit, miro la bossa i havia acabat l'esperadrap !!!! NO PODIA SER, vaig patir com un cabró pq em fotia un mal del dit cada vegada que tiraba, .......

Arribo a l'últim forat amb un +5, bola a l'avantgreen, per voler fer birdie des de fora e intentar salvar hcp em vaig passar massa de força i no sabeu que em va passar ? doncs una altra corbata al putt de tornada, una més , LA PUTA ......

Doncs si. el tall va ser +5 JE JE JE JE la puta mare que ho va parir tot , aixxxxxxx.....

Per cert, no em mateu però em van aplaçar l'examen a dimarts, no us podeu imaginar la mala llet que em va entrar, i després de parlar amb el CAPI encara més, em sap greu ENRIC però vaig pensar que avisar a última hora per canviar els plans de l'equip no era gaire correcte, som un equip i tots hem de tenir les oportunitats de jugar.


Una abraçada companys, i Ramon no pateixis és la Màgia del P&P hem d'apendre a jugar en aquests moments de pressió, una experìencia més que ja has viscut i t'ajudarà per la propera.

No ho tenim tant malament per salvar la categoria, falta només que ens ho creiem, jo proposo el divendres avans del compionat anar a fer un sopadot !!!!! fora nervis i a TOPEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!

Siau !
RICARDDC
RICARDDC
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 179
Fecha de inscripción : 21/12/2007
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Els nervis i la mare que els va parir Empty Re: Els nervis i la mare que els va parir

Missatge  valentin Dl 9 Jun 2008 - 23:54

Enric, tienes razón. Menos dramatismo. Me he pasado siendo exigentes con nosotros mismos, pero a mi siempre me puede el pensar que podemos más y se me olvida que estamos para divertirnos y pasarlo bien,... en fin...a ver si me relajo y no miro lo que hicimos el año pasado, lo que hacemos este y me centro en pensar que lo divertido es jugar y lo del puesto que quedemos ... que le den por culo al pesto que quedemos...si lo pasamos bien nos ira bien...
Lo mejor de que llega Fornells no es que podemos salvar la categoria ( Twisted Evil alguien lo duda),no, lo mejor es que luego nos juntaremos a cenar, con "las dones", el equipo, el chuleton, las gambas, el jamoncito iberico, los helados, los chupitos,... drunken drunken
cheers cheers Very Happy Very Happy Smile Smile Laughing Laughing
valentin
valentin
Viu aqui
Viu aqui

Nombre de missatges : 286
Fecha de inscripción : 10/12/2007
Edad : 59
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?

Tornar a dalt Ir abajo

Els nervis i la mare que els va parir Empty Re: Els nervis i la mare que els va parir

Missatge  Ramon Pallares Clausell Dc 11 Jun 2008 - 9:01

Molts gracies capi.
Com sempre possant seny.
I tots, crec que estem amb tu, en que aixó ho superarem i que l'any que ve serem equip de segona sense que hagin de fer dues divisions.
Torno a repertir moltes gracies a tots per la vostre comprensió.
Ramon Pallares Clausell
Ramon Pallares Clausell
No calla
No calla

Nombre de missatges : 66
Fecha de inscripción : 13/12/2007
Edad : 65

Tornar a dalt Ir abajo

Els nervis i la mare que els va parir Empty Re: Els nervis i la mare que els va parir

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum