INTERCLUBS 2011 1er. PARTIT
2 participantes
Pàgina 1 de 1
INTERCLUBS 2011 1er. PARTIT
JUGADORS PER P&P PLATJA D'ARO EL DIA 29 GENER 10H
INDIVIDUALS:
MARIUS CARRERAS
QUIQUE FERNANDEZ
ENRIC ELIAS
JAUME JIMENEZ
PARELLES:
JORDI VIÑOLAS
XAVI MIÑANO
MIQUEL GIL
VALENTIN LLAGUNO
MOLTA SORT
INDIVIDUALS:
MARIUS CARRERAS
QUIQUE FERNANDEZ
ENRIC ELIAS
JAUME JIMENEZ
PARELLES:
JORDI VIÑOLAS
XAVI MIÑANO
MIQUEL GIL
VALENTIN LLAGUNO
MOLTA SORT
teti- Viu aqui
- Nombre de missatges : 103
Re: INTERCLUBS 2011 1er. PARTIT
Según un fisico ingles, hoy era el peor dia del año...
Ojala sea asi, porque entonces lo que queda será cojonudo.
Hoy he entrenado en Castello, y he jugado bien. He dejado a vender un juego de golf en Castello P&P (palos, hibridos, maderas y bolsa) y 4 horas despues YA se ha vendido. Un poco más tarde he entrenado en "los olivos del suegro" y todo cojonudo. A la noche veo que el Capi, ohhh gran Capitan , tiene a bien convocarme y junto a un gran Gentelman como es Miquel...y para rematar, el Athletic le mete 3-0 al Hercules sin despeinarse...Según el Inges hoy era el peor dia del año...lo que me espera
Aupa Castello!!!!!!!!!!!!
Ojala sea asi, porque entonces lo que queda será cojonudo.
Hoy he entrenado en Castello, y he jugado bien. He dejado a vender un juego de golf en Castello P&P (palos, hibridos, maderas y bolsa) y 4 horas despues YA se ha vendido. Un poco más tarde he entrenado en "los olivos del suegro" y todo cojonudo. A la noche veo que el Capi, ohhh gran Capitan , tiene a bien convocarme y junto a un gran Gentelman como es Miquel...y para rematar, el Athletic le mete 3-0 al Hercules sin despeinarse...Según el Inges hoy era el peor dia del año...lo que me espera
Aupa Castello!!!!!!!!!!!!
valentin- Viu aqui
- Nombre de missatges : 286
Ubicació : si no estoy en casa estoy fuera ¿o no?
Re: INTERCLUBS 2011 1er. PARTIT
doncs que tinc que dir...
estic molt content de jugar el primer partit a 2ª amb el castelló a platja d'Aro, i a sobre amb en jordi... tot un luxe, ara només falta que tot surti rodó i fem un gran resultat, que n'estic segur que serà aixi!!!
ens veiem el dissabte nois, descanseu molt i arreplegueu forçes!!!!
estic molt content de jugar el primer partit a 2ª amb el castelló a platja d'Aro, i a sobre amb en jordi... tot un luxe, ara només falta que tot surti rodó i fem un gran resultat, que n'estic segur que serà aixi!!!
ens veiem el dissabte nois, descanseu molt i arreplegueu forçes!!!!
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum